Jakie gadżety reklamowe cieszą się największą popularnością?

materiał partnera

Gadżety promocyjne są jednym z popularniejszych narzędzi marketingowych, które stosują firmy. Obecnie to już nie tylko długopisy, czy notesy. Istnieje wiele różnych rodzajów gadżetów reklamowych, które odmieniają wizerunek firmy i przybliżają klientów do naszej firmy. Najważniejsze jest to, aby przedsiębiorcy potrafili wybrać takie gadżety, które będę najbardziej odpowiednie dla profilu ich działalności i przyniosą jedyne pozytywne rezultaty.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe

Długopis to najczęściej wybierany gadżet reklamowy przez firmy. Nic w tym dziwnego, gdyż są one dostępne również dla małych firm, a przy okazji bardzo praktyczne. Inwestycja w długopisy, ołówki, czy też bloczki i notesy, nie pociąga za sobą dużych nakładów, a jednak jest bardzo pozytywnie odbierana przez klientów. Innym popularnym pomysłem są też smycze, koszulki lub kalendarze.

Główną wadą tych rozwiązań jest jednak to, że są one mało wyszukane. Tym samym branże typowo kreatywne, marketingowe i związane z wizerunkiem, powinny sięgnąć jednak po coś bardziej wyszukanego.

Gadżety technologiczne

Klienci kochają technologię. Mając tę wiedzę, można bardzo wykorzystać ją dla polepszenia wizerunku firmy. Nie da się ukryć, że gadżety tego typu są też znacznie droższe, dlatego nie każdą firmę stać na taki wydatek. Istnieją branże, które szczególnie powinny pomyśleć o takim rozwiązaniu, chodzi tutaj przede wszystkim o firmy o profilu informatycznym, bankowym, czy też start-upy. Każda firma, dla której ważne jest ukazanie klientom, że technologia jest dla nich ważna, powinna pomyśleć właśnie o takich gadżetach.

Popularne gadżety technologiczne

  • pendrive’y,
  • power banki,
  • słuchawki bezprzewodowe,
  • ramki cyfrowe,
  • mp3.

Ekskluzywne gadżety

Niektóre firmy, dla których najważniejsze jest utrzymanie klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji, stawiają na bardziej wymagające gadżety reklamowe. Tak zwane upominki z najwyższej półki wiążą się z dwoma aspektami. Po pierwsze wymagają dużych nakładów finansowych, a po drugie sprawiają, że klient czuje się wyróżniony. Zazwyczaj do takich gadżetów zaliczamy galanterie, pióra, wino z ozdobnym opakowaniem, czy koszyki wyposażone w jakieś produkty związane z profilem działalności. Oczywiście firmy wtedy nie nabywają dużej ilości takich gadżetów. W końcu są to typowo ekskluzywne upominki, które otrzymują tylko stali klienci i to zazwyczaj w wyniku jakiś ważnych wydarzeń, np. ich urodzin, świąt, przedłużenia umowy, czy dokonania bardziej wartościowego zakupu. W ten sposób właśnie rodzi się lojalność na linii klient-firma.

Zaczynamy inwestować w gadżety reklamowe

Zdecydowana większość firm decyduje się na współpracę z agencjami, u których zamawiają wybrane przez siebie gadżety reklamowe. Warto jednak zdawać sobie sprawę z tego, że agencje zazwyczaj korzystają z usług firm typu inspirion.pl. Dlatego też, kiedy liczymy na najwyższą jakość znakowania oraz samych gadżetów, to warto zwrócić uwagę na to, z jaką firmą współpracuje firma.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl