Jak dobrze zaprojektować baner reklamowy w internecie, 6 najczęściej popełnianych błędów!

Grzegorz Zajączkowski

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Emitujesz banery reklamowe w internecie? Sprawdź jakie są najczęściej popełniane błędy i unikaj ich a zwiększysz skuteczność swoich reklam.

Jeżeli szukasz klientów w internecie na pewno emitowałeś lub będziesz emitował najpopularniejszą formę reklamową jaka jest w sieci dostępna czyli banery reklamowe.

Sprawdź zatem jaki błędów unikać by Twoje reklamy były czytelne, skuteczne i przede wszystkim efektywne.

Zapraszam do obejrzenia filmu pokazującego 6 najczęściej popełnianych błędów w banerach reklamowych, powodujących brak skuteczności reklamy internetowej i tak naprawdę marnujących najczęściej Wasze pieniądze.

Mam nadzieje, że spodobał się Wam film szczegółowy opis banerów znajdziecie na mojej stronie pod tym linkiem Jak dobrze zrobić internetowy baner reklamowy

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

R
Rizzi

Solidny baner to dużo pracy. Trzeba zadbać o grafiki naprawdę wysokiej jakości i wiedzieć, jak to wszystko połączyć, ale estetyka to nie ostatnia rzecz, na której trzeba się skupić. Przecież reklama musi trafiać w punkt! Inaczej człowiek zaraz o niej zapomni, dlatego naprawdę ważna jest puenta, hasło reklamowe. My korzystamy już od ponad roku z usług firmy Orchideagroup. To fantastyczne studio graficzne i wiedzą, jak się to robi :) Przy tym ceny są przystępne. Polecam!

R
Reeze

Solidny baner to dużo pracy. Trzeba zadbać o grafiki naprawdę wysokiej jakości i wiedzieć, jak to wszystko połączyć, ale estetyka to nie ostatnia rzecz, na której trzeba się skupić. Przecież reklama musi trafiać w punkt! Inaczej człowiek zaraz o niej zapomni, dlatego naprawdę ważna jest puenta, hasło reklamowe. My korzystamy już od ponad roku z usług firmy www.orchideagroup.pl. To fantastyczne studio graficzne i wiedzą, jak się to robi :) Przy tym ceny są przystępne. Polecam!

f
fritzX
Podstawowym błędem jest użycie nieczytelnej czcionki. To (siódmy) błąd, który zresztą od razu widać na pierwszym slajdzie filmiku. Jak się przyjrzeć, to w słowie SZEŚĆ trzy pierwsze litery napisane są czcionką a la chińską, a dwie ostatnie jakąś inną, chyba systemową. I po co kropka po słowie BANERÓW?
K
Krytyk
Ufff... Jak ktoś chce kogoś uczyć, to sam powinien być perfekcjonistą.

1. Pan lektor powinien mówić bez ciągnącej, krakowskiej maniery ("przejrzystaaa", "wyrazisteee", "żeee", "reklamowyyyych").

2. Przy cyfrach (wypunktowaniach) dla czytelności należy używać kropki (bo liczby zlewają się z tekstem).

3. Słowo "Internet" piszemy z dużej litery.

4. No i proponuję używać czytelniejszego fontu, który dodatkowo posiada spolszczone glify (wszystkie "ą", "ę" czy "ć" zamienione zostały na jakiś Times-podobny krój).

5. Słowo "zaprasza" nie jest wycentrowane wobec ramki...

Na razie tyle korekty ;-)
Dodaj ogłoszenie