innogy oficjalnie pod nazwą E.ON

Materiał informacyjny E.ON
Udostępnij:
innogy Polska w grudniu zmieniło się w E.ON Polska. Nowy logotyp pojawił się w materiałach i korespondencji do klientów. Od września prowadzona jest kampania informacyjna PoznajMY się o zmianie marki. Firma mówi w niej także swojej nowej strategii i działaniach na rzecz społeczności lokalnych. Plany biznesowe E.ON skoncentrowane są przede wszystkim na transformacji energetycznej.

Przejście do Grupy E.ON

Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. Nowe nazwy i logotypy zyskały również pozostałe spółki należące do Grupy E.ON. Warszawski dystrybutor energii od dziś działa jako Stoen Operator. FOTON Technik zmienił nazwę na E.ON FOTON, a innogy Polska Solutions – na E.ON Polska Solutions. Nazwa spółki E.ON edis pozostaje bez zmian.

Grupa E.ON to jeden z wiodących europejskich koncernów energetycznych, który jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. Grupa obsługuje około 53 miliony klientów na 15 rynkach. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 w spółkach na terenie Polski. W naszym kraju spółki należące do Grupy E.ON działają od 20 lat.

MY może więcej

W E.ON współpraca z lokalnymi społecznościami i działania na rzecz zielonych inicjatyw są bardzo istotne. Spółka stawia na projekty realizowane wspólnie z zaangażowaniem klientów i partnerów, które przynoszą wymierne rezultaty. Stąd przesłanie E.ON: Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem, każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian. Przekonanie to przekute zostało w hasło przewodnie: MY może więcej.

Do hasła nawiązuje również kampania informacyjna PoznajMY się, która ma na celu przedstawienie dotychczasowym klientom firmy marki E.ON. W kampanii zaprezentowane zostały inspirujące historie bohaterów, którzy podejmują działania proekologiczne w swoich społecznościach i firmach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w E.ON: są to m.in. Martyna Zastawna, założycielka firmy WoshWosh, Marian Mazurek, właściciel kancelarii prawnej czy działkowicz Antoni Barłowski.

Dodatkowo uruchomiona została strona eon.innogy.pl, a w mediach trwa kampania informacyjna mająca w prosty sposób przekazać klientom najważniejsze wiadomości dotyczące rebrandingu.

Dodatkowe informacje na temat rebrandingu innogy Polska, a także o kwestiach klienckich z nim związanych można uzyskać pod numerami:

• 22 821 46 46 (klienci z Warszawy)
• 22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy)

jak również przez kontakt z konsultantem na czacie poprzez stronę eon.pl, a także stacjonarnie w Salonach E.ON na terenie Warszawy.

Poznaj serwis Mój E.ON | E.ON Polska - YouTube

Redukcja dwutlenku węgla i wykorzystanie zielonych źródeł energii

Przedstawiciele spółki zapowiadają, że w działalności biznesowej będą opierać się na idei świadomego ekologicznie społeczeństwa, które ma dostęp do zielonych źródeł energii elektrycznej i ciepła. Deklarują kontynuację wspierania wytwórców energii ze źródeł odnawialnych w nowych przedsięwzięciach, a także realizowania inicjatyw proekologicznych. W przypadku operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej i cieplnej w planach jest udostępnianie infrastruktury, która istotnie wesprze transformację energetyczną

Wspólnie w kierunku neutralności klimatycznej

Neutralność klimatyczna jest filarem strategii E.ON. Firma na terenie Polski od lat sukcesywnie zachęca klientów do większego zaangażowania w aktywności proekologiczne. Tej filozofii odpowiada hasło firmy: MY może więcej. Ma ono oddawać przekonanie, jak ważne jest współdziałanie, a każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do ważnych i pozytywnych zmian na rzecz środowiska i klimatu.

W ostatnich miesiącach firma ogłosiła kilka projektów spójnych z filozofią MY może więcej. Każdy z nich ma angażować społeczności lokalne i inspirować innych do działania. Wśród tych inicjatyw jest mapa eko firm i instytucji. Ma ona zebrać w jednym miejscu i pokazać jak najwięcej ekologicznych pomysłów, które firmy wprowadziły, by redukować swój ślad węglowy. Do tej pory do projektu zgłosiło się kilkadziesiąt organizacji, które w ramach prowadzenia własnej działalności kierują się ideą zrównoważonego rozwoju.

W ostatnim czasie E.ON w Polsce zaprosił do wspólnego projektu także warszawskie wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie. Celem inicjatywy jest zaprezentowanie przez zgłaszających pomysłów na działania lokalne służące ochronie środowiska naturalnego lub zazielenianiu otoczenia miejskiego. Do wygrania są instalacje fotowoltaiczne finansowane przez E.ON. Pierwszy tego typu projekt skierowany jest do wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni. Na dniach ruszył analogiczny projekt skierowany do stołecznych szkół.

– W naszej działalności biznesowej będziemy opierać się na idei świadomego ekologiczne społeczeństwa. I nie chodzi tu tylko o pojedynczych konsumentów, ale również mały i duży biznes – mówi Andrzej Modzelewski, prezes E.ON Polska. – Chcemy pracować na rzecz naszych klientów i społeczności lokalnych. Doceniamy ogromne zaangażowanie konsumentów i firm w działania ekologiczne, także w te, które do tej pory realizowaliśmy wspólnie z nimi. Wierzymy, że razem możemy więcej, stąd nasze hasło, mówiące: MY może więcej. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że do osiągnięcia założonych celów potrzebujemy inwestycji w infrastrukturę energetyczną, dekarbonizację energetyki oraz nowoczesne cyfrowe rozwiązania – dodaje.

Digitalizacja i nowoczesne sieci zredukują emisję CO2

Grupa E.ON dąży do całkowitego zredukowania emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy do 2040 roku. Globalny program inwestycyjny marki jest w pełni skoncentrowany na zrównoważonym rozwoju. Od 85 do 90 proc. planowanych globalnych działań inwestycyjnych Grupy spełnia jego surowe kryteria. Założeniem strategicznym jest wyposażanie klientów w narzędzia do udziału w transformacji energetycznej i oferowanie zielonych produktów i usług. Firma stawia na takie rozwiązania jak autonomiczne energetycznie gospodarstwa domowe, niezależne źródła energii, rozwiązania zwiększające efektywność energetyczną w różnych obszarach życia oraz takie, które przyczyniają się do zrównoważonego stylu życia.

Jednym z podstawowych działań, na których chce skoncentrować się E.ON to intensywna cyfryzacja usług. Platformy cyfrowe usprawnią ogólne operacje, jednocześnie redukując koszty i emisję dwutlenku węgla. Do 2026 roku Grupa E.ON zainwestuje około 2 miliardów euro w celu cyfryzacji planowania, monitorowania i kontroli sieci elektroenergetycznej. Dzięki temu będzie jednym z pierwszych podmiotów energetycznych, które będą miały pełną cyfrową kontrolę nad swoją infrastrukturą sieciową na wszystkich poziomach napięcia. E.ON będzie również oferować rozwiązania cyfrowe stronom trzecim. W ciągu najbliższych pięciu lat sieci zintegrują od 35 do 40 gigawatów dodatkowej mocy OZE. Łącznie Grupa E.ON zainwestuje około 22 miliardów euro w rozbudowę sieci energetycznych w regionach, w których prowadzi biznes.

– E.ON planuje dalsze inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce, mając jednocześnie na uwadze uwarunkowania ekonomiczne i potrzeby mieszkańców – dodaje Andrzej Modzelewski. – Integracja z Grupą E.ON zapewni klientom indywidualnym i biznesowym większy wybór usług, począwszy od energii elektrycznej, ciepła i chłodu, a skończywszy na produktach okołoenergetycznych. Firma będzie kontynuować digitalizację usług, co stanowi jeden z głównych elementów naszej strategii transformacji w kierunku gospodarki niskoemisyjnej. Zamierzamy też zainicjować swoją działalność w obszarze energetyki wodorowej, a także utrzymać maksymalne zaangażowanie w sektor e-mobility oraz rozwiązania przemysłu 4.0 – kończy.

Wideo

Dodaj ogłoszenie