Influencerzy to jeden z najgorętszych trendów w marketingu

AIP
ddob
Influencerzy to zdecydowanie najgorętszych trend w marketingu w ostatnich miesiącach. Stali się liderami opinii w wielu dziedzinach, są bardziej efektywni niż tradycyjne formy reklamy. Wyróżniają się autentycznością, kreatywnymi pomysłami i niestandardowym podejściem.

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) jest platformą społecznościową dla influencerów zrzeszającą ponad dwadzieścia tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów. Klienci doceniają nas za innowacyjne podejście do komunikacji i efektywne docieranie do grup docelowych poprzez odpowiednich twórców internetowych – mówi Bartek Sibiga, DDOB (Grupa AdNext).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Influencerzy to jeden z najgorętszych trendów w marketingu - Strefa Biznesu

Wróć na i.pl Portal i.pl