Incydent na dworcu w Warszawie. Flixbus wydał oświadczenie

Damian Kelman
Damian Kelman
Flixbus wydał oświadczenie w sprawie skandalu z udziałem kierowcy znanego przewoźnika, do którego doszło w Warszawie po "Proteście Wolnych Polaków".
Flixbus wydał oświadczenie w sprawie skandalu z udziałem kierowcy znanego przewoźnika, do którego doszło w Warszawie po "Proteście Wolnych Polaków". Fot. Jacek Smarz
Do skandalicznej sytuacji doszło po czwartkowym "Proteście Wolnych Polaków" na dworcu Warszawa Zachodnia. Kierowca jednego z autobusów Flixbusa zaczął wyzywać oczekujących pasażerów. W pewnym momencie zaczął grozić im kluczem. Firma przekazała portalowi i.pl oświadczenie w tej sprawie.

Incydent na dworcu w Warszawie

Całe zajście miało miejsce w czwartek przed godziną 21 na dworcu Warszawa Zachodnia.

Gdy na stację podjechał jeden z autobusów sieci Flixbus, kierowca wysiadł z pojazdu i w niewybrednych słowach zaczął wyrażać się na temat pojawiających się na dworcu pasażerów, którzy wracali z "Protestu Wolnych Polaków" Prawa i Sprawiedliwości. Adresatem komentarzy był jego kolega.

"Ty patrz k***a, ile jeb***ch pisiorów z flagami, je***i bandyci" - mówił kierowca

. To był dopiero początek, bo za chwilę chwycił klucz francuski i zaczął grozić, że "zaraz będzie nim napie****ać".

Oświadczenie Flixbusa

Portal i.pl skontaktował się w tej sprawie z siecią przewoźnika, by dowiedzieć się, czy dotarły do niej informacje o incydencie z udziałem kierowcy.

- Potwierdzamy, że dotarły do nas informacje o wczorajszym zdarzeniu na Dworcu Zachodnim. Po ich otrzymaniu niezwłocznie rozpoczęliśmy szczegółowe wyjaśnienia wszystkich okoliczności sytuacji z kierowcami oraz partnerem obsługującym trasę - przekazała Julia Grzegorczyk, PR & Communication Senior Specialist Flixbusa.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!

Dodała również stanowisko firmy względem wydarzeń politycznych.

- Podkreślamy, że FlixBus jest firmą apolityczną, której priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa, komfortu podróży i wzajemnego szacunku podczas każdej podróży dla wszystkich pasażerów, bez względu na ich przekonania polityczne, religijne czy kulturowe. Nasza polityka wewnętrzna i standardy obsługi klienta wyraźnie wykluczają wszelkie formy dyskryminacji. Każde działanie pracowników lub współpracowników, które jest sprzeczne z naszymi zasadami, jest dla nas absolutnie nie do zaakceptowania i zawsze podlega surowym procedurom dyscyplinarnym

- oznajmiła.

jg

od 7 lat
Wideo

META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl