Groźny wypadek na autostradzie A4 pod Wrocławiem. 6 osób rannych!

Jerzy Wójcik
Jerzy Wójcik
W wypadku na A4 pod Wrocławiem, zderzyły się dwa auta, sześć osób zostało rannych
W wypadku na A4 pod Wrocławiem, zderzyły się dwa auta, sześć osób zostało rannych Jaroslaw Jakubczak/Polska Press
Wypadek na autostradzie A4 pomiędzy węzłami Bielany Wrocławskie i Wrocław Południe. W zderzeniu auta osobowego i busa rannych zostało aż 6 osób.

W niedzielę (5 marca 2023) po godzinie 6, doszło do groźnie wyglądającego wypadku na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Pomiędzy węzłami Bielany Wrocławskie i Wrocław Południe, na jezdni w kierunku Opola i Katowic zderzyły się dwa auta. Z informacji podanych przez służby, wynika że było to auto osobowe i bus. Informują oni także, że w zdarzeniu rannych zostało aż 6 osób, którym została udzielona pomoc na miejscu wypadku.

Wypadek miał miejsce przez węzłem bielańskim, na wysokości Castoramy - zobacz poniżej na mapie:

Zablokowany jest prawy pas autostrady, ruch odbywa się wyłącznie lewą nitką. Z powodu niewielkiego, niedzielnego ruchu, korki są wyjątkowo mało uciążliwe.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Groźny wypadek na autostradzie A4 pod Wrocławiem. 6 osób rannych! - Gazeta Wrocławska

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
5 marca, 10:38, być może:

Busik wracał z Niemiec lub Holandii. Jeden kierowca trasa od 1000 do 1800 km w 30 godzin i widzimy skutki.

Większość była za

Regulacje dotyczące obowiązku instalowania tachografów zostały formalnie przegłosowane. Jeśli Rada UE przyjmie pakiet mobilności – tacho w busach stanie się rewolucją w międzynarodowych przewozach drogowych tak zwanymi małymi pojazdami. Niezależnie od tego, już teraz, jeżdżąc na Zachód, polscy busiarze powinni pamiętać, że w wielu państwach europejskich przepisy o czasie pracy kierowcy są dużo bardziej restrykcyjne i bezwzględnie egzekwowane, w tym również oczywiście dla pojazdów poniżej 3,5 ton. We Francji na przykład, zgodnie z niedawną aktualizacją wytycznych w przepisach o godzinach pracy – wszyscy kierowcy (w tym zagraniczni), zobowiązani są do zapisywania przepracowanych godzin i odpoczynków w Książce Kontroli (Livert individuel de contrôle), ale może być to również inny dokument, potwierdzający czas pracy. Za ich brak grożą wysokie kary - od 90 do nawet 750 euro – komentuje ekspert OCRK.

Istotne zmiany zostały przegłosowane w Parlamencie Europejskim. Licencja, tachograf i zabezpieczenia finansowe będą obowiązkowe dla kierowców aut dostawczych powyżej 2500 kg DMC. Zmiany dotyczą transportu międzynarodowego.  

https://www.se.pl/auto/nowosci/licencja-i-tachograf-obowiazkowe-rowniez-w-busach-wazne-zmiany-dla-kierowcow-aut-dostawczych-powyzej-2-5-t-dmc-aa-DTq8-jYdq-iG7U.html

G
Gość
5 marca, 10:38, być może:

Busik wracał z Niemiec lub Holandii. Jeden kierowca trasa od 1000 do 1800 km w 30 godzin i widzimy skutki.

Parlament Europejski postanowił zająć się Rozporządzeniem 561/2006, dzięki któremu regulacje dotyczące czasu prowadzenia pojazdów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie w przewozach pojazdami o DMC > 3,5 tony będą miały zastosowanie do pojazdów o DMC > 2,4 tony, wykorzystywanych w transporcie międzynarodowym. Ma to być kolejny krok w stronę harmonizacji przepisów rynku transportu drogowego.

https://biznes.autokult.pl/33516,tachograf-w-busach-powyzej-2-4-tony-przepisy-zaakceptowane-przez-parlament-europejski

G
Gość
To jest stały punkt kolizji. Tam autostrada musi mieć co najmniej 4 pasy w jednym kierunku . Trzeci pas niewiele zmieni
b
być może
Busik wracał z Niemiec lub Holandii. Jeden kierowca trasa od 1000 do 1800 km w 30 godzin i widzimy skutki.
G
Gość
Ooo pacz ikea ! Skręcaj ... no i sru...
Wróć na i.pl Portal i.pl