Zakład z Wągrowca jest wiodącym producentem trumien w kraju i jednym z lepszych w Europie. Od kilku lat wydaje kalendarze z gołymi modelkami pozującymi na trumnach. Hasło przewodnie tegorocznej edycji to "Relacje damsko-męskie". Czy w sukcesie komercyjnym zakładu pomogła kontrowersyjna reklama?
Cztery poprzednie edycji kalendarza przygotowywane były we współpracy z tczewską Agencją Smart Fotos
- Przez te kilka lat kalendarz, powstający w celu reklamowania produktu, zaczął być produktem samym w sobie - mówił naszemu reporterowi w zeszłym roku Piotr Falencik z Agencji Smart Fotos w Tczewie. - Spełnia on swoją rolę reklamową i o firmie jest dzięki niemu głośno.
Kalendarz często pojawia się w mediach. W zeszłym roku zainteresowała się nim m.in. niemiecka stacja RTL. Dziennikarze przygotowywali między innymi w Tczewie i Gdańsku specjalny program o kontrowersyjnym wydawnictwie.
W tym roku sesja zdjęciowa odbyła się w Krakowie.
"Każde zdjęcie ma swoją ukrytą historię, którą widz będzie mógł samemu odszyfrować. Oto nowe spojrzenie na kontrowersyjny, znany na całym świecie kalendarz, w którym nastąpiła zmiana klimatu, formatu i kolorystyki. To kalendarz Lindner, jakiego jeszcze nie widzieliście" - czytamy na stronie internetowej firmy.
Jak daleko posuną się szefowie zakładu w kolejnych latach?
Zobacz, jak gołe modelki reklamowały trumny w minionych latach >>>
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?