Fakty i mity reklamy on line, nie widać reklamy banerowej.

Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Kupiłeś kiedyś 100 000 emisji reklamy i jej nie widziałeś? Sprawdź, czy to oszustwo, czy źle zaplanowana kampania.

Na pewno nie raz kupiłeś reklamę banerową sprzedawaną w modelu CPM, czyli na odsłony.
W tym filmie postaram się zmierzyć z tym mitem mówiącym, że kampanie niewidoczne, to na pewno niewyemitowane.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie