Fakty i mity na temat reklamy on line. Odcinek 1. Realny a unikalny użytkownik, gdzie tkwi różnica?
Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Zapraszam na nową serię, krótkich filmów obalających mity na temat reklamy internetowej.
W pierwszym odcinku zmierzymy się z mitem mówiącym o realnych i unikalnych użytkownikach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.