Eryk Mistewicz rzuca wyzwanie "Press". Jutro pierwszy numer kwartalnika "Nowe Media"

Redakcja
Fot. Materiały prasowe
- Na przekór sytuacji na rynku prasy, gdy tytuły raczej kończą swój żywot, niż wprowadzane są nowe - na rynku prasowym debiutuje kwartalnik specjalistyczny o komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej oraz skutecznej, nowoczesnej edukacji. Tytuł pisma to: "Nowe Media".

Redaktorem tytułu jest Eryk Mistewicz, konsultant marketingu i nowych mediów, który do współpracy zaprosił wiodących ekspertów z Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji, USA, Australii i Polski. Każdy tekst nowego pisma został opatrzony abstraktem w jęz.angielskim i jęz.francuskim co pozwoli Polakom - jak tłumaczył Mistewicz na Twitterze - lepiej uczestniczyć w globalnej wymianie idei i opinii. Pismo ma być też "po prostu piękne". Grafika pisma została przygotowana przez znanego ilustratora pism opinii we Francji, Fabiena Clairefond z "Le Figaro". To najbardziej znana dziś "kreska" we francuskich opiniotwórczych tytułach.

Pierwsze wydanie "Nowych Mediów" liczy 224 strony formatu B5. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety. "Nowe Media" dostępne będą w Empikach, sieciach Kolporter i Ruch oraz w sprzedaży wysyłkowej u wydawcy poprzez stronę www.kwartalniknowemedia.pl.

Wydawcą "Nowych Mediów" jest specjalistyczne wydawnictwo edukacyjne "Operon"; wersję elektroniczną publikacji przygotowało zaś specjalizujące się w publikacjach fachowych wydawnictwo "Helion".

Wśród autorów pierwszego wydania znajdujemy m.in.:

· Jacques Seguela zdradzający, jak przygotował Aleksandra Kwaśniewskiego, aby ten oszukał Lecha Wałęsę w trakcie debaty prezydenckiej - i wygrał w ten sposób wybory w Polsce;

· Radosław Sikorski opowiadający, jak realizuje swoje interesy omijając wiodące media, korzystając jedynie ze swego telefonu i zainstalowanego w nim programu Twitter;

· Thierry Saussez o tym, jak komunikować najtrudniejsze reformy - na przykładzie przeprowadzonej przez niego perfekcyjnie we Francji reformie emerytalnej - na które nie godzą się obywatele;

· Howard Owens radzący, co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować swój zawód;

· Dariusz Rosiak przekonujący, że dziennikarstwo przetrwa - i przedstawiający warunki, które w tym celu powinny być spełnione;

· Dan Ariely o tym, jak bardzo nieracjonalne podejmujemy decyzje w życiu, i co ma do tego marketing i Burning Man;

· Jarosław Kuźniar opowiadający o tym, jak doświadczył ataku "terrorystów na Facebooku";

· Igor Lipiński o tym, jak nie bał się wydać własnej płyty i Piotr Lipiński o tym, jak wydać można własną książkę, a więc o tym, jak świat 2.0 omija świat 1.0.;

· Jean-Paul Oury o tym, jak mierzyć wpływowość w świecie relacji przenoszonych do sieci społecznościowych;

· Andrzej Godlewski o tym, czy w dobie YouTube i społeczności w internecie ma szansę na przetrwanie telewizja, jaką znamy;

· Sławomir Jastrzębowski szef "Superexpressu" o tym, jak nie dać się tabloidom;

· Michael Michalko o sile kreatywności, jej poszukiwaniu i zwiększaniu w twórczości każdego z nas;

· Marek Staniszewski o rytualizacji marek;

· Waldemar Chrostowski i Teresa Podemska-Abt o sile narracji w tradycji mieszkańców Izraela i Australii;

· Edi Pyrek o tym, jak w 18 minut zmieniamy dziś świat czyli o fenomenie TED;

· Igor Mintusow o tym, co w Rosji potrzebne jest, aby wygrać wybory;

· Thierry Crouzet o eksperymencie z odłączeniem się od Internetu.

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

..
Nuda. Co to ma być? Eseje? :)) Press wyrobił sobie markę, przede wszystkim informacjami, które podawał pierwszy. Tutaj tego nie ma. Bez dotacji - a teraz na szczęście nie ma na to szans, nie przetrwa.
t
teracotta
26 / papier
19 / ebook
T
Tom
Powodzenia :-) uda sie!
s
szlemiel
A cena? ;)

:)
Dodaj ogłoszenie