Efekt Taylor Swift: rekord oglądalności podczas Super Bowl

Filip Bares
Filip Bares
PATRICK T. FALLON/AFP/East News
Obecność Taylor Swift na Super Bowl LVIII przyciągnęła rekordową widownię przed telewizory w USA. Główna w tym zasługa kobiet, które chciały zobaczyć swoją ulubioną wokalistkę.

Spis treści

Rekord oglądalności Super Bowl

Tegoroczne Super Bowl pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers przyciągnęło 123,4 miliona widzów w samych Stanach Zjednoczonych - jest to rekord oglądalności w historii amerykańskiej telewizji. Zeszłoroczne Super Bowl, w którym grali Chiefs i Philadelphia Eagles przyciągnąło 115,1 miliona widzów.

Duży wpływ na to miała dogrywka - dopiero druga w historii Super Bowl. Wielu widzów włączyło mecz dopiero, gdy dowiedzieli się, że dzieje się coś historycznego. Większy miała jeszcze Taylor Swift.

Efekt Taylor Swift

Sports Media Watch ma doskonały i szczegółowy przegląd tego, jak silnie Swift wpłynęła na oglądalność wielkiego wydarzenia.

Wśród głównych punktów z raportu Sports Media Watch:

  • Wśród kobiet w wieku od 18 do 24 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 24% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Wśród dziewcząt w wieku od 12 do 17 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 11% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 24 lat oraz dziewczęta w wieku od 12 do 17 lat łącznie stanowią niemal dwa miliony więcej widzów dla tegorocznego Super Bowl w porównaniu z zeszłorocznym.

Atencja Pań zwrócona w kierunku NFL to również dodatkowy zarobek dla... bukmacherów. W niedzielę aż 51 procent więcej kobiet postawiło chociażby dolara na wynik meczu.

Komisarz NFL Roger Goodell powinien dziękować Swift za sprowadzenie nowej publiki.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Efekt Taylor Swift: rekord oglądalności podczas Super Bowl - Sportowy24

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl