Dymisji premiera Mateusza Morawieckiego na razie nie będzie. Dzięki Pawłowi Kukizowi?

Lidia Lemaniak
Lidia Lemaniak
Adam Jankowski / Polska Press
Dymisji premiera Mateusza Morawieckiego na razie nie będzie. Z informacji portalu i.pl wynika, że to Paweł Kukiz pomógł zachować stanowisko szefa rządu Morawieckiemu. – Twierdzenie, że „ocaliłem premiera Morawieckiego”, to nadużycie. Ale jeśli były plany odwołania premiera ze stanowiska, to trudno byłoby je zrealizować bez moich głosów, a tych PiS mieć nie będzie do czasu uchwalenia sędziów pokoju – mówi nam Paweł Kukiz.

Czarne chmury, które zbierały się nad premierem Mateuszem Morawieckim, zostały odsunięte w czasie. Dymisji premiera na razie nie będzie.

W czwartek zbiera się wyjazdowe posiedzenie klubu parlamentarnego Prawa i Sprawiedliwości, które ma służyć uspokojeniu nastrojów w partii.

Z informacji i.pl wynika, że to Paweł Kukiz pomógł zachować stanowisko szefa rządu Mateuszowi Morawieckiemu.

W rozmowie z nami Paweł Kukiz przypomniał, iż „od dawna mówił publicznie, że jeśli PiS do końca września nie uchwali ustawy o sędziach pokoju, to przestanie głosować razem ze Zjednoczoną Prawicą, aż do czasu jej uchwalenia”. – Do tej pory współpraca z PiS układała się bardzo dobrze i jej efektem są m.in. ustawa antykorupcyjna, ustawa o konopiach siewnych i medycznych, ustawa o sprzedaży bezpośredniej dla rolników czy wyrównanie świadczeń dla opiekunów osób niepełnosprawnych – przypomniał.

– Niestety, prace przy ustawie o sędziach pokoju idą zbyt wolno, a to jeden z kluczowych postulatów Kukiz’15. Zakładam jednak, że ustawa o sędziach pokoju prędzej czy później się pojawi, a wówczas powrócimy do wspólnych glosowań z Prawem i Sprawiedliwością – podkreślił.

Pytany wprost, czy to prawda, że dzięki niemu premier Mateusz Morawiecki ocalił stanowisko szefa rządu, Paweł Kukiz odpowiedział: „Twierdzenie, że »ocaliłem premiera Morawieckiego«, to nadużycie”. – Ale jeśli były plany odwołania premiera Mateusza Morawieckiego ze stanowiska, to trudno byłoby je zrealizować bez moich głosów, a tych PiS mieć nie będzie do czasu uchwalenia sędziów pokoju – zauważył.

– Owszem, PiS ma 231 głosów bez wsparcia Kukiz’15, ale to zbyt mało, aby ryzykować głosowanie nad powołaniem nowego rządu – dodał.

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Komentarze 32

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Co chwilę jacyś ziobryści czy pisowcy piszą że opozycja torpeduje a to CPK a to to to tamto.

Niech mnie który wyjaśni konkretnie jak ta opozycja blokuje skoro prawi mają pełnię władzy.

Piszecie z pasków TVP.

Nadmieniam że nie jestem lewakiem ani gejem ani.....

już nawet nie wiem kim nie wolno być żeby was nie brało nasranie
G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

29 września, 11:48, Darek:

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

29 września, 12:57, Gość:

No właśnie to są Twoje argumenty. Argumenty gdyby, bo tam byli TW, ale u nas nie ma, bo Niemcy, bo zły Tusk etc. coś piszesz o CPK i oczywiście złej opozycji, bo Morawiecki nie mówił co mówił. Bo Jarosław z Lechem bez Wałęsy skakali przez płot i dzięki nim ruscy bez jednego strzału opuścili Polskę, bo gdyby Balcerowicz i to wszystko takie argumenty, jak ten że brzoza była pancerna.

Ah i jeszcze ta zła von der Layen, hmmm czyż nie wybrana głosami PiS.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

29 września, 11:48, Darek:

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

No właśnie to są Twoje argumenty. Argumenty gdyby, bo tam byli TW, ale u nas nie ma, bo Niemcy, bo zły Tusk etc. coś piszesz o CPK i oczywiście złej opozycji, bo Morawiecki nie mówił co mówił. Bo Jarosław z Lechem bez Wałęsy skakali przez płot i dzięki nim ruscy bez jednego strzału opuścili Polskę, bo gdyby Balcerowicz i to wszystko takie argumenty, jak ten że brzoza była pancerna.

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

29 września, 11:45, Darek:

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

29 września, 11:48, Gość:

Rozmawiamy o fantasmogoriach, inaczej o rządach tzw zjednoczonej prawicy nie da sie rozmawiać.

No i to jest właśnie poziom dyskusji z Państwem. Niestety obowiązki wzywają, tak więc pozdrawiam i życzę miłego dnia.

G
Gość
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

29 września, 11:45, Darek:

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

Rozmawiamy o fantasmogoriach, inaczej o rządach tzw zjednoczonej prawicy nie da sie rozmawiać.

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:40, Gość:

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

Z ideologią lewicowo-liberalną się nie wygra. Ich nic nie przekona, nawet że czarna jest czarne, a białe jest białe. Twój "argument" obróciłem przeciwko Tobie. Problem tylko w tym, że ja staram się przytaczać argumenty, a spotykam się z obelgami i chamstwem.

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:39, Darek:

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

29 września, 11:42, Gość:

Chłopie weź się do roboty...no chyba że w robocie jesteś.

Ty się moją pracą proszę nie martw. Masz pracę, to co tu robisz?

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

29 września, 11:34, Gość:

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

Rozmawiamy o fantasmagoriach ws. TW Balbina, czy o budżecie, bo się pogubiłem. Za chwilę poruszysz jakiś inny temat. A co do zadłużenia, to oczywiście lepiej by było go nie zwiększać ale nie da się prowadzić inwestycji bez zwiększania długu. Popatrz na dług wszystkich krajów świata. Można by oczywiście prowadzić politykę monetarną Pana Balcerowicza i schładzać gospodarkę, tylko zaowocowałoby to zubożeniem Polaków i wzrostem bezrobocia. Niestety w sytuacji kompletnie rozchwianych finansów światowych rządy mają wybór pomiędzy tyfusem, a cholerą. Tak robią wszyscy. Popatrz na Włoch, Grecję, Hiszpanię lub Francję.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

29 września, 11:39, Darek:

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

Chłopie weź się do roboty...no chyba że w robocie jesteś.

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

Z ideologią PiS sie nie wygra i nikt ich nie przekona że czarne jest czarne a białe jest białe

D
Darek
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

29 września, 11:31, Gość:

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

Niejaki Duda to może być Twój kolega. "Mokry sen"? CPK jest w fazie inwestycji, torpedowanej ciągle przez opozycję. Taka inwestycja trwa kilkanaście lat, o czym przekonali się Niemcy budując nowy port lotniczy w Berlinie. Pomysł Baltic Pipe pierwszy rzucił min. Naimski (AWS). Później była podjęta próba podczas rządów PIS ale projekt został pogrzebany przez rząd PO-PSL, gdzie Tusk stwierdził (są nagrania), że jest to projekt niepotrzebny, bo Polska jest za małym rynkiem, a poza tym mamy dużo gazu z Rosji. Kontenerowce przewożą Twoim zdaniem węgiel??? Taką to właśnie macie wiedzę. Żeby do portów mogły wpływać duże statki potrzebne jest pogłębienie toru wodnego, co jest właśnie robione zgodnie z planem. Pozdrawiam!

G
Gość
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

29 września, 11:27, Darek:

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

Jakie argumenty? TW Balbina jakoś nikomu procesu nie wytoczył. Zaprzeczysz też że mam najbardziej zadlużający nas rząd w historii?

G
Gość
29 września, 0:55, Janusz I:

Jestem ziobrystą. Jeśli Morawieckiego usuną, to nie widzę ani jednej osoby w PiSie godnej tego stanowiska.

29 września, 7:54, Gość:

czyli tylko ZZ ?

29 września, 10:46, Hrabia Gwidon:

Nie !!! Na premiera Suski albo Pawłowicz.

29 września, 11:16, Darek:

Powtarzasz się Panie Hrabio. Ja za to dziękuję Bogu, że w 2015 r. nastąpiła zmiana, ponieważ gdyby dalej rządziła PO, która uważała np., że po co nam Baltic Pipe, bo przecież mamy aż za dużo gazu z Rosji (wypowiedź Tuska, Pawlaka i wielu innych), to dzisiaj bylibyśmy w czarnej d... Tak samo niepotrzebny był przekop przez mierzeję, bo przecież Rosja może udzielić zgody na żeglugę przez cieśninę Piławską. No i po co nam CPK, skoro jest lotnisko w Berlinie. Na tym polega właśnie rządzenie, że podejmuje się decyzje w perspektywie kilkunastu, a najlepiej kilkudziesięciu lat, a nie tu i teraz. Świetnego tez mieliśmy ministra spraw zagranicznych, który dał kolejny popis w ostatnich dniach. Premiera Morawieckiego oceniam bardzo dobrze i mam nadzieję, że bez względu na to, kto będzie kolejnym premierem, nie będzie to nikt z dzisiejszej opozycji, ponieważ byłaby to bardzo zła wiadomość dla Polski, świetna zaś dla Niemiec i Rosji. Stąd te bezustanne ataki na Polskę, inspirowane oczywiście przez naszą opozycję totalną, jak sama się nazwała.

Mokry sen ciąg dalszy i wieczne gdyby. To przedstaw jeszcze jak wygląda sprawa CPK i co niejaki Duda mówi o przekopie oraz ile to kontenerowców z węglem tam wpłyneło, a także kto rozpoczął budowę baltic pipe

D
Darek
29 września, 9:58, Gość:

Paweł K. vel Szmata myśli że ogra Jarosława K. vel TW Balbina...przecież to istny scenariusz na film komediowo-szpigowski z zakończeniem dramatycznym.

29 września, 11:20, Darek:

Wiesz o tym, że TW Balbina to wymysł niejakiego Makowskiego i jak to z wymysłami bywa nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nie są natomiast wymysłami TW CAREX, TW PEGAZ, TW ZNAK i wielu, wielu innych.

29 września, 11:24, Gość:

Naczelny obrońca pisuarów już w pracy?

Nie, ja zwyczajnie podaję argumenty, a Ty potrafisz jedynie obrażasz. Napiszesz pisuar i jesteś dumny z siebie.

D
Darek
Gdyby premierem RP był dalej Tusk lub ktokolwiek inny z PO lub PSL nie mielibyśmy Baltic Pipe i dzisiaj Polska pozostałby bez gazu. Tak samo dzisiaj nie można by wpłynąć na Zalew Wiślany. Takich to mieliśmy strategów i wizjonerów. O ex ministrze spraw zagranicznych, aż wstyd wspomnieć.
Wróć na i.pl Portal i.pl