Czy znasz numery telefonów do obsługi klienta?

Materiał informacyjny klienta Kontakt Infolinia
Infolinie firmowe nie jednokrotnie ratują życie w przypadku nagłych i niespodziewanych wydarzeń. Problem z operatorem sieci komórkowej, brak Internetu w komputerze, zagubiona paczka: to tylko niektóre sytuacje, w których chętnie sięgamy po numer telefonu do obsługi klienta. Czy jednak wiesz, co się za nimi kryje?

Numery telefonów infolinii firmowych

W Polsce infolinie firmowe oraz te, należące do różnych instytucji, rozpoczynają się od cyfr: 0-800, 0-801 lub 0-804. Każdy podmiot gospodarczy może je dowolnie personalizować pod względem własnych preferencji oraz wymagań odbiorców. Dla klientów lub konsumentów oznacza to możliwość uzyskania pomocy od wykwalifikowanych konsultantów.

Jak działają numery telefonów do obsługi klienta?

Zaprezentowane wcześniej numery infolinii mogą przekierować dzwoniącego do oddziału, znajdującego się w mieście lub kraju, leżącym najbliżej niego! W rezultacie dzwoniący łączy się telefonicznie z osobą, która jest mu w stanie udzielić natychmiastowej pomocy bez konieczności oczekiwania na kolejne połączenia.

Co więcej, numery telefonów do obsługi klienta są zaprogramowane w taki sposób, aby informowały również o usługach lub produktach danej firmy. Ponadto dzwoniący może również usłyszeć informacje, które będą pomocne na kolejnych etapach uzyskiwania wsparcia od konsultanta.

Warto również zauważyć, że najczęściej infolinie automatyczne działają przez całą dobę. Dla dzwoniącego oznacza to możliwość uzyskania pomocy nawet poza godzinami działania danej firmy.

Czy połączenie na infolinię jest darmowe?

Choć przyzwyczailiśmy się, że połączenie z obsługą klienta jest darmowe, warto wiedzieć, że nie zawsze tak się dzieje! Tylko dla numerów, rozpoczynających się od cyfr 0-800, połączenie jest bezpłatne dla dzwoniącego. W innych przypadkach może zostać naliczona opłata za minutę rozmowy lub za nawiązane połączenie.

W takiej sytuacji koszty są najczęściej dzielone między dzwoniącego, a właściciela wybranego numeru.
Jeśli zachodzi połączenie między operatorem stacjonarnym a komórkowym, koszty dzielą się na połowę. Z kolei opłaty za połączenie wykonywane z telefonów stacjonarnych mogą wahać się między 0,20 zł a 0,49 zł za minutę rozmowy.

Wybieraj właściwe numery do obsługi klienta!

Teraz już wiesz, co kryje się za numerami do obsługi klienta. Kiedy więc następnym razem skorzystasz z pomocy infolinii firmowej, będziesz przygotowany na wszystkie ewentualności. Pamiętaj, że konsultanci są po to, aby Ci pomóc. Wybieraj więc właściwe numery do obsługi klienta, które znajdziesz na stronie kontaktinfolinia.pl i rozwiązuj swoje problemy!

Dodaj ogłoszenie