Czy warto inwestować w pozycjonowanie stron?

Artykuł sponsorowany EACTIVE #WIEMYJAK
Reklama przez lata rozwijała się coraz bardziej – odpowiadając na potrzeby konsumentów oraz zręcznie wykorzystując pojawiające się nowe media. Obojętnie, czy to była prasa, radio, telewizja czy przestrzeń publiczna. Wszędzie można spotkać się w z reklamą. Oczywiście wraz z pojawieniem się internetu, reklama wkroczyła do sieci. Pomijając jej oczywiste narzędzia – typu bannery na stronach i komunikatorach lub linki i artykuły sponsorowane – coraz większą popularnością cieszy się pozycjonowanie.

Jeżeli nie ma cię w wyszukiwarce, nie istniejesz

To niestety brutalna prawda, z którą jak najszybciej właściciele firm muszą się pogodzić. Jeżeli nasz portal wyświetla się na czwartej stronie wyników wyszukiwania fakt jest taki, że nikt na nią nie wejdzie. Dlatego trzeba zainwestować w to, aby znajdowała się przynajmniej na stronie pierwszej, na jak najwyższym miejscu. Ale jak tego dokonać? Właśnie tu pojawia się opcja pozycjonowania stron internetowych. „Warto zainwestować w pozycjonowanie strony dlatego, że:

- pozycjonowanie w EA zwiększa liczbę odwiedzin strony i osób oglądających ofertę

-odpowiednie słowa kluczowe zapewniają Twojej firmie czołowe miejsce w wynikach wyszukiwania

- jest to najskuteczniejsza promocja strony www

- jest to najtańsza promocja strony w wyszukiwarkach

- jest narzędziem do osiągnięcia przewagi nad konkurencją

  • pozycjonowanie wzmacnia wizerunek firmy

(źródło: http://www.eactive-pozycjonowanie.pl). To tylko kilka przykładów korzyści płynących z pozycjonowania. Największym problemem dla zrozumienia działania tego narzędzia jest fakt, że nie skutkuje z dnia na dzień a firmy na rezultaty muszą poczekać kilka tygodni, a nawet miesięcy.

Pozycjonowanie: czarna magia?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie to pisanie strony w ten sposób, by po wpisaniu w wyszukiwarce danej frazy czy słowa, pojawiła się jak najwyżej w wyszukaniach. Profesjonalne firmy zajmujące się pozycjonowaniem przygotowują systematycznie różnego typu działania, mające na celu promocję strony. Do najważniejszych zadań pozycjonowania zalicza się między innymi: optymalizacja kodu strony internetowej w taki sposób, aby roboty wyszukiwarek z łatwością ja znajdowały; tworzenie różnego rodzaju artykułów o firmie i jej usługach które umieszcza się w sieci; promowanie strony za pomocą linków znajdujących się na stronach partnerskich; umieszczanie na stronie firmy treści napisanych tak, aby wyrażenia kluczowe były łatwe do znalezienia przez wyszukiwarkę.

Dodaj ogłoszenie