Czujemy odpowiedzialność i moc tego narzędzia - mówią o Twitterze w Muzeum Auschwitz

ow
- Myślę o naszej odpowiedzialności za język, którego używamy i sposób, w jaki upamiętniamy – przyznaje Paweł Sawicki z Biura Prasowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, opowiadając w Onecie o prowadzeniu kont placówki w mediach społecznościowych.

- Prowadząc konta naszych mediów społecznościowych czujemy moc tego narzędzia – podkreśla w rozmowie z Onetem Paweł Sawicki z Biura Prasowego Muzeum Auschwitz-Birkenau.

I nie są to słowa rzucane na wiatr, ponieważ twitterowe konto Muzeum śledzi już blisko 1 mln osób. "Muzeum Auschwitz to najważniejsze konto jakie kiedykolwiek śledziłem" - napisał we wrześniu na Twitterze amerykański aktor Mark Hamill, najlepiej znany z roli Luke’a Skywalkera w przeboju "Gwiezdne wojny". "Zachęcam wszystkich do tego samego" - dodał, apelując do swoich fanów.

Nie była to jedyna rekomendacja, jaką Muzeum otrzymało w sieci. – Zaangażowanie ludzi w pomoc miejscu pamięci jest bardzo widoczne. Pod koniec zeszłego roku zastanawialiśmy się, czy uda nam się do końca roku dotrzeć do 150 tys. obserwujących. Stało się coś niebywałego. Często piszą o nas także ludzie rozpoznawalni czy też mający wielu liczby własnych obserwujących, zaczęli zachęcać – sami z siebie – do odwiedzania i obserwowania nas w internecie. W ciągu trzech dni liczba naszych obserwujących wzrosła do ponad 250 tys. - wspomina w Onecie Paweł Sawicki.

Źródło: Onet.pl

FLESZ: Wybory Prezydenckie 2020 już w maju - to musisz wiedzieć.

Wideo

Materiał oryginalny: Czujemy odpowiedzialność i moc tego narzędzia - mówią o Twitterze w Muzeum Auschwitz - Dziennik Zachodni

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie