Czerwony Rolls-Royce Phantom trafił na aukcję charytatywną (RED) - organizacji działającej na rzecz zakończenia epidemii AIDS

Jakub Oworuszko
Jakub Oworuszko
Gratka dla fanów motoryzacji i luksusu! Wyjątkowy, czerwony Rolls-Royce Phantom trafił na aukcję charytatywną (RED) - organizacji działającej na rzecz zakończenia epidemii AIDS. Aukcja online trwa do 13 grudnia na stronie Sothebys.com.

The House of Rolls-Royce zaprezentował zdjęcia samochodu Red Phantom, zamówionego na rzecz (RED), światowej organizacji działającej na rzecz zakończenia epidemii AIDS. Pierwsze szkice egzemplarza z wiodącym motywem czerwieni zostały pokazane siedem miesięcy temu w Galerii Sotheby’s w Nowym Jorku.

Spersonalizowany Phantom będzie publicznie zaprezentowany 4 grudnia podczas gali w One Thousand Museum w Miami, tego samego dnia, kiedy domy Sotheby’s i RM Sotheby’s rozpoczną specjalną aukcję internetową , która potrwa do 13 grudnia na stronie sothebys.com.

Wpływy z aukcji pomniejszone o koszty zasilą konto (RED).

Szczęśliwy oferent będzie miał unikalną możliwość współpracy z jedną z najbardziej podziwianych na świecie współczesnych artystek, Mickalene Thomas, która stworzy dedykowany pokrowiec na podstawie oryginalnego dzieła zainspirowanego czerwonym Phantomem. Kiedy wirtualny młotek ogłosi koniec aukcji, zwycięzca zostanie dumnym właścicielem samochodu Red Phantom, personalizowanego dzieła artystki, a także wesprze działalność (RED).

Phantom jest pokryty lakierem Crystal z palety Bespoke nałożonym na Magma Red. Cząsteczki kryształu w ostatniej warstwie lakieru tworzą wrażenie świetlistości. We wnętrzu wykończona ręcznie skóra (Bespoke) ma kolor Brilliant Arctic White z żywymi akcentami Mugello Red, w tym z ikoniczną i kolorową podsufitką spadających gwiazd. Tafla szkła pokrywa deskę rozdzielczą kryjąc dzieło prezentowane w ramach galerii – „Red Regatta Sails” – wykonane ze skóry Bespoke Mugello Red.

(RED) to organizacja założona w 2006 roku przez Bono oraz Bobby’ego Shrivera, by zaangażować firmy i ludzi w walkę z AIDS. (RED) współpracuje z najbardziej rozpoznawalnymi markami (np. Apple), które przekazują swoje dochody pochodzące ze sprzedaży towarów i usług znakowanych (RED) na rzecz Funduszu Globalnego (Global Fund). Dotychczas organizacja wygenerowała dla funduszu ponad 600 mln USD na rzecz walki z AIDS, gruźlicą oraz malarią.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl