Coraz częściej w Polsce awarię lodówki naprawia fachowiec w ramach polisy

AIP
Janusz Wójtowicz / Polska Press
Co siódmy kłopot, która spada na nas w ciągu roku wiąże się z awarią sprzętu domowego. Gdy nie jest on na gwarancji, trzeba wzywać fachowca i sięgać do kieszeni. Chyba, że mamy assistance domowe...

Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika, że w 2017 roku ponad 2,5 mln, czyli aż 14 proc. zdarzeń losowych dotyczyło awarii domowych. Były to najczęstsze usterki, które przytrafiały się Polakom. Statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance domowego w Polsce.

- Wykorzystywanie assistance domowego rośnie z roku na rok. Na przestrzeni ostatnich czterech lat o ponad 33 proc. wzrosła liczba osób, które skorzystały z tego rodzaju usługi.

Z naszych danych wynika, że w 2017 roku 21 proc. osób podczas awarii w domu sięgnęło po pomoc fachowca, którego ma w ramach pakietu assistance dołączonego do produktu ubezpieczeniowego czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD

Największym powodzeniem wśród osób posiadających assistance domowe cieszą się usługi specjalistów naprawiających sprzęt gospodarstwa domowego, radiowo-telewizyjny i komputerowy. Naprawa taka może odbyć się na miejscu lub w serwisie. Asystor gwarantuje również transport popsutych urządzeń do serwisu i z powrotem do domu klienta.

Poniedziałek 16 kwietnia był ostatnim dniem na zlecenie fiskusowi by sam rozliczył za nas podatek za 2017 rok. Jak teraz szybko i bezbłędnie to zrobić, by nie tracić czasu i korzystać z długiej majówki? Kliknij po prostu ten tekst!

- W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance domowego można liczyć również na zabezpieczenie mieszkania i mienia, jego transport oraz tymczasowe zakwaterowanie – dodaje Piotr Ruszowski.

Zakres usług assistance domowego jest systematycznie powiększany. Należy pamiętać, że assistance domowe to również pomoc ekipy sprzątającej po awarii lub szkodzie, a także rezerwacji stolika w restauracji czy biletów do teatru (Concierge).

- Assistance domowe to także pomoc w sytuacji kryzysowej w organizacji codziennych czynnościach takich jak organizacja opieki nad dziećmi, organizacja opieki nad osobami po hospitalizacji, starszymi i niesamodzielnymi, a także zwierzętami domowymi – mówi Piotr Ruszowski.

Rewolucyjne zmiany w kodeksie drogowym. Dowód rejestracyjny i poświadczenie ważnej polisy OC kierowcy nie jest niezbędne przy kontroli drogowej. Chcesz wiedzieć więcej, po prostu kliknij w ten tekst!

Pakiety assistance domowego tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów, np. hydraulika, elektryka, ślusarza w trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos Polska w dniach 9.01. – 11.02.2018 roku. Metoda realizacji badania to wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI.

INTERNAUCI POLECAJĄ:

Nowy kodeks pracy 2018. Zostawią stary kodeks, ale i tak zabiorą gotówkę za nadgodziny.

ZUS 2018. Od 1 kwietnia zmiana w składce: kto zyska, kto straci

Wynagrodzenia 2018. Od maja podwyżki dostaną policjanci, strażacy i inni mundurowi

Kredyty 2018. Pożyczamy coraz wyższe kwoty oraz na coraz dłużej. I bynajmniej nie na mieszkanie

Przed nami naprawdę długi weekend. Coraz trudniej o wolne miejsca w hotelach

Reforma edukacji. Aż o 48 procent wzrosła liczba uczniów w prywatnych podstawówkach

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Coraz częściej w Polsce awarię lodówki naprawia fachowiec w ramach polisy - Strefa Biznesu

Wróć na i.pl Portal i.pl