Co jest modne tej wiosny?

POLOMarket
Wiosna kojarzy się z tym, co nowe i świeże. Jak żadna inna pora roku budzi w nas radość i pozytywną energię, więc wyczekujemy jej z utęsknieniem. Ten przychylny czas nie pozostaje bez wpływu na nasze otoczenie. Nowa szata przyrody nie ma wyłączności w tym zakresie.

Tempo narastających zmian ulega przyspieszeniu. To, co było modne wczoraj, dzisiaj jest już prehistorią. Do rytmu tych zmian dostosowują się firmy zmieniając swoje logo na modne i nowoczesne. Poniżej prezentujemy przykłady wybranych modyfikacji logo znanych światowych marek. Łączy je minimalistyczna grafika, maksymalnie trzy barwy i czytelność.

Na rodzimym rynku podobną drogą podążył POLOmarket, odświeżając swoje logo. Zgodnie z trendami zredukowana została liczba kolorów. Na tle barwy czerwonej, która kolorem dominującym, widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, budzący pozytywne skojarzenia ze wschodzącym słońcem. Kolor biały i czerwony nawiązują także do polskich korzeni firmy.

Jak oceniacie Państwo powyższe zmiany?
Przykłady analiz ewolucji logo z sieci:
http://cristoforo.pl/artykuly/polomarket-z-nowym-logo/
http://www.signs.pl/mniej-kolorow-w-nowym-logo-polomarket,18510,artykul.html
http://www.stylwolny.pl/f5/nowe-logo-polo-market-101648/
Spot "Nowe logo POLOmarketu" na portalu YouTube.pl obejrzało ponad 15 000 osób.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie