1/3
Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów...
fot. Andrzej Banaś / Polska Press

Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.

2/3
Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów...
fot. Tomasz Czachorowski / Polska Press

Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.

3/3
Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów...
fot. Andrzej Banaś / Polska Press

Przez pandemię koronawirusa 80 proc. polskich konsumentów obawia się podwyżek cen, zwłaszcza towarów, które najszybciej znikają ze sklepów – mięsa oraz środków czystości. Ponadto 60 proc. obawia się, że w związku z zaistniałą sytuacją w sklepach sieci, w tym dyskonty, zrezygnują z promocji.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Zobacz również

Polak wyceniony na ponad 100 mln. A Lewandowski? Gorzej od rezerwowego bramkarza!

Polak wyceniony na ponad 100 mln. A Lewandowski? Gorzej od rezerwowego bramkarza!

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli

Polecamy

Śmiertelny wypadek Złochowicach. 56-latka myślała, że najechała na worek ze śmieciami

Śmiertelny wypadek Złochowicach. 56-latka myślała, że najechała na worek ze śmieciami

Śmiertelny wypadek na DK 74. Zginął kierowca hyundaia

Śmiertelny wypadek na DK 74. Zginął kierowca hyundaia

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli

Świątek wykorzystana (świadomie?) do promocji nowego filmu z Zendayą w głównej roli