Chcesz wiedzieć co z paczką? „Jesteś 129. w kolejce”. Klienci skarżą się na InPost

Mikołaj Woźniak
Mikołaj Woźniak
Klienci skarżą się, że nie mogą odebrać swoich paczek.
Klienci skarżą się, że nie mogą odebrać swoich paczek. Paweł Miecznik
Ginące paczki, nie dostarczanie w terminie, brak kontaktu. Wszystko to sprawia, że klienci InPost w ostatnich dniach skarżą się na firmę.

- Nie zdążyłem odebrać paczki z paczkomatu w Gnieźnie. Dostałem informację, że została odesłana do oddziału w Poznaniu. W lokalnym punkcie kazano mi zadzwonić na infolinię, żeby jeszcze raz wysłali przesyłkę - relacjonuje nam pan Łukasz.

Zrobił tak jak mu doradzono, ale dowiedział się, że nie ma opcji powtórnej wysyłki, a po paczkę musi jechać do Poznania.

- Pojechałem prawie 90 km. Podałem numer paczki, pracownik poszedł do magazynu i nie wracał przez 10 minut. Kolejka za mną rosła, bo był sam. Po powrocie stwierdził, że paczka nie wróciła jeszcze do magazynu - dodaje pan Łukasz.

Kiedy jednak udowodnił, że paczka powinna być usłyszał, że „pewnie jest, ale trzeba by przeszukać cały magazyn”. W związku z tym, że zajęłoby to dużo czasu, pan Łukasz wrócił bez przesyłki, ale za to z zapewnieniem, że zostanie jeszcze raz wysłana do Gniezna na koszt firmy.

Z podobną historią spotkał się pan Grzegorz. Dostał informację, że paczka nie zmieściła się do paczkomatu, więc do godz. 20 można ją odebrać od kuriera „z wozu”. Tego dnia był w pracy, więc podjechał następnego. Paczki już jednak nie było. Tak jak informacji gdzie mogłaby być.

- Zadzwoniłem na infolinię i usłyszałem, że jestem... 129. w kolejce - wspomina.

Nieco więcej szczęścia miał pan Łukasz. On był w kolejce 117. i zdecydował się poczekać. Łącznie półtorej godziny.

O podobnych sytuacjach opowiadano nam w ostatnich dniach niemal codziennie. Utrudniony kontakt (lub jego brak) z kurierem, dwie próby doręczenia i zwrot paczki.

- W mailach wielokrotnie firma reklamowała, że można płacić kartą. Kiedy przyszedł kurier, terminal nie działał, więc nie mogłem odebrać przesyłki. Zadzwonił po godzinie, że już działa. Tylko wtedy byłem już na uczelni. Następnego dnia zadzwonił po fakcie i stwierdził, że trzeci raz paczki już mu nie wydadzą - opowiada nam pan Krzysztof.

A co na to firma? W przesłanym nam oświadczeniu chwali się, że w ubiegłym tygodniu dostarczyła 2,8 mln przesyłek, a ich liczba znacznie wzrosła bez... spadku jakości.

- Jeżeli są jakieś opóźnienia, to prosimy o cierpliwość. Obiecujemy, że paczka dotrze do adresata - zapewnia Wojciech Kądziołka, rzecznik firmy.

Do "miejsca wyznaczonego" w Przemyślu trafiają paczki z całego świata - zobacz wideo:

źródło: nowiny24.pl/x-news.pl.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Chcesz wiedzieć co z paczką? „Jesteś 129. w kolejce”. Klienci skarżą się na InPost - Głos Wielkopolski

Wróć na i.pl Portal i.pl