Zabezpieczona miała być między innymi dokumentacja wydziału komunikacji radomskiego magistratu. Centralne Biuro Śledcze sprawę już przekazało radomskiej policji.
Niezależnie od pracy śledczych swoją kontrolę przeprowadzili też urzędnicy i są już jej efekty. Jak czytamy w oświadczeniu wystosowanym przez biuro prasowe radomskiego Urzędu Miejskiego został odwołany ze stanowiska pełniący obowiązki dyrektora wydziału komunikacji. Jego pracownik miał się dopuścić nieprawidłowości związanych z rejestracją pojazdu. On też ma ponieść konsekwencje. Obecnie ten pracownik przebywa na zwolnieniu lekarskim.
„Władze miasta zareagowały w sposób zdecydowany, zlecając przeprowadzenie wewnętrznego postępowania wyjaśniającego. Wykazało ono - co należy podkreślić, że było to jednostkowe zdarzenie. Władze miasta zdecydowały o wyciągnięciu konsekwencji służbowych wobec osób odpowiedzialnych. Władzom miasta zależy na dokładnym wyjaśnieniu sprawy. Postępowanie w tej kwestii prowadzi policja, która została powiadomiona przez Urząd Miejski. Jednocześnie chcemy podkreślić, że urząd w pełni współpracuje z policją w celu szybkiego wyjaśnienia sprawy.” - czytamy w oświadczeniu przesłanym z biura prasowego Urzędu Miejskiego.
ZOBACZ TEŻ: Sprzedali ponad 1,5 tony narkotyków. CBŚP rozbiło grupę przestępczą z Mazowsza / TVN24 (x-news.pl)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?