Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy. Najwięcej skarg pasażerów dotyczyło braku higieny, niewystarczającej jakości obsługi, a także niskiego komfortu podróży. Zobacz, czego dokładnie dotyczyły zarzuty pasażerów PKP!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.