Bardzo groźny wypadek pod Wrocławiem. Niewiele zostało z kabiny ciężarówki, co z kierowcą? [ZDJĘCIA]

Jarosław Jakubczak
Jarosław Jakubczak
Groźny wypadek dwóch ciężarówek na drodze nr 8 pod Wrocławiem
Groźny wypadek dwóch ciężarówek na drodze nr 8 pod Wrocławiem Jarosław Jakubczak
W środę (22.09) około godziny 18, doszło do bardzo groźnie wyglądającego wypadku dwóch aut ciężarowych pod Wrocławiem. Auta zderzyły się na 108 km drogi krajowej nr 8, w miejscowości Kobierzyce, a kabina jednego z nich została zmiażdżona. Kierowca tego samochodu miał mnóstwo szczęścia, nie odniósł żadnych obrażeń! Zobaczcie zdjęcia.

Do najechania dwóch aut doszło na drodze krajowej nr 8. Kierowca samochodu jadącego z tyłu, nie zachował ostrożności i uderzył w tył poprzedzającego go innego pojazdu ciężarowego. Wypadek wyglądał bardzo groźnie. Kabina samochodu jadącego z tyłu została dosłownie zmiażdżona. Kierowca może mówić jednak o ogromnym szczęściu. Z wypadku wyszedł on bez szwanku, nie odniósł żadnych obrażeń.

ZOBACZ WSZYSTKIE ZDJĘCIA Z WYPADKU

Groźny wypadek dwóch ciężarówek na drodze nr 8 pod Wrocławiem

Bardzo groźny wypadek pod Wrocławiem. Niewiele zostało z kab...

Na miejscu interweniują straże pożarne. Przez chwilę samochody blokowały drogę krajową nr 8. Obecnie nie ma już żadnych utrudnień. Pojazdy biorące udział w wypadku stoją już na bocznej ulicy, nie blokując ruchu na drodze krajowej.

Mobilnych ołtarzy jednak nie będzie?

Wideo

Materiał oryginalny: Bardzo groźny wypadek pod Wrocławiem. Niewiele zostało z kabiny ciężarówki, co z kierowcą? [ZDJĘCIA] - Gazeta Wrocławska

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Katecheta
23 września, 7:49, Katecheta:

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

23 września, 9:11, Gość:

Dobrze widać kto

Przygotować się do wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/item/7856-biala-ksiega-2011-implikacje-dla-polskiego-systemu-transportu

Dobrze widać kto, czyli ty i tylko ty. Po Szwecji, Holandii a od niedawna Niemcy zatwierdziły możliwość poruszania się po drogach zestawów mierzacych 25,25 m. I wiele takich zestawów jeździ, zapewne dołączą do tego inne państwa, także doskonale widać co idzie w dobrym kierunku.:) a te twoje wyliczenia... ups, UTOPIA :)

K
Katecheta
22 września, 19:51, Gość:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

23 września, 7:50, Katecheta:

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

23 września, 9:08, Gość:

Nie wolno obrażać - zwłaszcza jak się niewiele wie o tym temacie

Jak Szwajcarzy przerzucili tiry na tory.

https://tirynatory.pl/jak-szwajcarzy-przerzucili-tiry-na-tory/

Jestem ciekaw kto tu obraża... siedzisz w temacie transportu? Widać że nie, ty jedyne co w życiu potrafisz to krzyknąć "tiry na tory". A co do podróży koleją... tylko Szwajcarzy , i jeszcze przez dłuuuuugi czas tylko oni :)

G
Gość
22 września, 20:48, Gość:

Noi takie są skutki plandemicznej trutki a kto jusz wzią zaszczyk ten sam wie że w samochodzi jak to jest cięszko teraz się jedzie i tyle w temacie.

JES!

G
Gość
40 tonowy TIR tyle co 160000 sam. osobowych 

Ocena wpływu poruszania się pojazdów przekraczających dopuszczalne w Polsce naciski na oś na degradację sieci drogowej, opis systemu udzielania zezwoleń i pobierania opłat za przejazd po niedostosowanych odcinkach dróg oraz mapy obrazujące polską sieć drogową, na którą w latach 2004-2010 dopuszczone zostały pojazdy o maksymalnym nacisku 11,5 tony/oś, z zaznaczeniem odcinków niedostosowanych, na przejazd którymi niezbędne będzie uzyskanie zezwolenia i uiszczenie dodatkowej opłaty Ocena degradacyjnego wpływu pojazdów przekraczających dopuszczalne obciążenie na oś na polską sieć drogową Podczas eksploatacji nawierzchnia drogowa ulega zużyciu i zniszczeniu, na co wpływają dwa podstawowe czynniki: ruch pojazdów i klimat, z czego główną przyczynę zniszczeń stanowi pierwszy z nich. 

Im większa masa (ciężar) pojazdu, tym większe oddziaływanie niszczące na nawierzchnię. Liczy się zatem nie tylko natężenie (liczba pojazdów w jednostce czasu), lecz także, a kiedy przede wszystkim, ich ciężar wyrażany obciążeniem osi. W Polsce dopuszczalne obciążenie osi wynosi 100 kN (10 T).Każde zwiększenie obciążenia pojazdu ponad dopuszczalny prawem limit przynosi wymierną stratę w postaci zwiększonych i narastających uszkodzeń nawierzchni drogowej. Jeśli stan nawierzchni sieci drogowej jest dobry, to zwiększenie zniszczeń wskutek przeciążenia pojazdów jest mniejsze niż wtedy, gdy nawierzchnia jest nierówna i charakteryzuje się złym stanem technicznym. W tym wypadku dochodzi bowiem zwiększenie agresywności obciążenia pojazdem wskutek efektu oddziaływania dynamicznego. Wziąwszy pod uwagę stan dróg w Polsce trzeba wyraźnie stwierdzić, że pojazdy o ponadnormatywnym obciążeniu przynoszą znacznie większe szkody niż w krajach Europy Zachodniej. 

Efektem jest dalsze pogarszanie stanu nawierzchni. W rezultacie dopuszczenie większego limitu obciążenia, które miało przynieść pożytek przewoźnikowi, działa przeciwko niemu, przyczyniając się do pogorszenia stanu nawierzchni, który staje się rzeczywistym zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu.

Nawierzchnia drogowa nie jest niszczona przez samochody osobowe z obciążeniem osi rzędu 5 kN (0,5 T), lecz przez samochody ciężarowe. 

Niszczące działanie pojazdu na nawierzchnię rośnie w funkcji potęgowej obciążenia. Z powszechnie przyjmowanego prawa czwartej potęgi wynika, że przejazd jednego samochodu ciężarowego  normatywnego 100 kN/oś wywiera taki wpływ na nawierzchnię, jak przejazd 160 tys. samochodów osobowych. Natomiast pojazd ciężarowy o nacisku dwukrotnie większym – 200 kN/oś – powoduje 16-krotnie większe zniszczenie nawierzchni. 

https://www.rynekinfrastruktury.pl/mobile/czynniki-wplywajace-na-trwalosc-nawierzchni-asfaltowych-73797.html
G
Gość
23 września, 7:49, Katecheta:

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

Dobrze widać kto

Przygotować się do wypełnienia zobowiązań unijnej strategii transportowej - z tzw. „Białej Księgi Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/item/7856-biala-ksiega-2011-implikacje-dla-polskiego-systemu-transportu

G
Gość
22 września, 19:51, Gość:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

23 września, 7:50, Katecheta:

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

Nie wolno obrażać - zwłaszcza jak się niewiele wie o tym temacie

Jak Szwajcarzy przerzucili tiry na tory.

https://tirynatory.pl/jak-szwajcarzy-przerzucili-tiry-na-tory/

G
Gość
22 września, 19:51, Gość:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

23 września, 7:50, Katecheta:

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

Chyba ......

https://wrphoto.eu/details.php?image_id=33724

K
Katecheta
22 września, 19:51, Gość:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.

K
Katecheta
Ale Ty jesteś tępy. Tiry na tory, szkoda że już nie dodasz faktu, że w PL i w większości krajów UE ciężarówki na wagonach nie mieściłyby się pod trakcją kolejową, a w dodatku pod wiaduktami. Dodatkowo do każdej firmy trzeba by było poprowadzić tory, i byś miał co 0,5 km przejazd kolejowy hahahaha. A poza tym co wypisujesz na swojej stronie... apelujesz o opłaty Viatolla na wszystkich drogach krajowych i część wojewódzkich, Twoja sprawa że jesteś kretynem i będziesz płacić w sklepie (nieważne za co) 2-3 razy więcej niż dotychczas. Poza tym ITD nie miałoby racji bytu, gdyby ciężarówki miały być przeniesione na pociągi. Także krzycz [wulgaryzm] dalej, i tak Twoje prośby nie zostaną spełnione, bo w dużej części na takim rodzaju transportu opiera się tranzyt na niemal całym świecie :) i ogólnie transport. Szkoda że nie wspomnisz o tym że w tym konkretnym przypadku to kierowca był debilem, chyba nie wszyscy jak Ty to mówisz TIRowcy tacy są? Za granicą transport (nawet spożywczy) opiera się właśnie na ciężarówkach z naczepami! Baa, nawet to właśnie jak Ty to mówisz TIRy dojeżdżają do niektórych sklepów, tylko że takiemu kretynowi jak Ty ciężko to jest wytłumaczyć. Niech policja i ITD zajmie się tymi którzy nie powinni jeździć a jeżdżą, większość kierowców to odpowiedzialni ludzie, przypomnę Ci że 80 % wypadków jest powodowana przez osobówki podczas gdy ciężarówki odpowiadają za... 3 % wypadków hahahaha. Także ciekaw jestem kto tu jest głupkiem hahahaha.
G
Gość
Gdzie ci strajkujący policjanci czemu nie łapią takich za jazdę na zderzaku. Tymbardziej tirowek
K
Kikucijo
Typowy speed trans bravo ty!
G
Gość
Noi takie są skutki plandemicznej trutki a kto jusz wzią zaszczyk ten sam wie że w samochodzi jak to jest cięszko teraz się jedzie i tyle w temacie.
G
Gość
Kolejny przykład traktorzysty z upadłego PGR-u. Telefon w łapie , filmy, sms-y i grzebanie w czasie jazdy w jajach. Taka jest inteligencja traktorzystów w ciężarówkach.
f
fwfwe
Cholerni debile. Do zadnej roboty sie nie nadaja, to ida krecic fajerą. Nie ma dnia, zeby kogos nie zabili albo nie zablokowali jakiejs drogi.
w
www.tirynatory.pl
22 września, 19:51, Gość:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych głupków w tirach. Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A jak się coś nie podoba to niech spada na tory albo do rowu. Jak zdechnie to trudno, przynajmniej nikt już nie zginie. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. To już któreś zdarzenie drogowe związane z TIRem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

www.tirynatory.pl

Dodaj ogłoszenie