Zaczęło się od lakonicznego komunikatu na facebookowym profilu. W piątek, 18 maja, Bank Zachodni WBK poinformował swoich klientów, że następnego dnia będą utrudnienia w płatnościach. Nie wszyscy komunikat przeczytali, poza tym prace techniczne przedłużyły się o kilka godzin. Klienci banku byli wściekli.
Komunikat na stronie internetowej brzmiał: W związku z planowanymi pracami technicznymi nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej i mobilnej w sobotę (19.05) od godz. 0.00 do godz. 12.00.
W dniu 18.05.2018 r. w godzinach 22.30-23.59 niedostępny będzie BLIK oraz przelewy natychmiastowe: BlueCash, Express Elixir i Przelew24.
Przelewy zlecone w dniu 18.05.2018 r. w godzinach 22.30-23.59 wyślemy do realizacji w dniu 19.05.2018 r. po godzinie 12.00. Karty będą działać.
Przepraszamy za utrudnienia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.