Awaria w Santander Bank Polska. Z kont klientów znikały wszystkie środki. Bank pobierał sto razy więcej pieniędzy!

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
Awaria w Santander Bank Polska. Jak informują klienci, z kont znikały kwoty nawet o 100 razy większe kwoty, niż w dokonanym przelewie.
Awaria w Santander Bank Polska. Jak informują klienci, z kont znikały kwoty nawet o 100 razy większe kwoty, niż w dokonanym przelewie. pxabay.com
Santander Bank Polska poinformował o zakończeniu awarii, która w niedzielę (20 czerwca) zaskoczyła i zestresowała klientów banku. Jak informują klienci, z kont znikały kwoty nawet o 100 razy większe kwoty, niż w dokonanym przelewie. Santander Bank Polska potwierdza awarię i wyjaśnia, że problem został już rozwiązany. Czytaj więcej!

Zobacz wideo: Sprawdzamy, co w Polsce drożeje najszybciej.

Awaria w Santander Bank Polska

W niedzielę (20 czerwca) doszło do nietypowej awarii w Santander Bank Polska.
- Próbuje dodzwonić się do Waszego banku od około godziny. Mam wyczyszczone konto do zera i blokadę na prawie 11tys! za zakup paliwa! Możecie to wyjaśnić? Mam potwierdzenie ze stacji z terminala i paragon - napisała jedna z klientek Santander Bank Polska w komentarzu na profilu banku Santander na Facebooku.

Sprawdź koniecznie

"Dwie transakcje na kwotę 20,79 i na 2,99 pobrały mi z konta 2079 i 299! Proszę o rozwiązanie tego problemu!" - brzmi kolejna wiadomość na profilu banku Santander.

- Za Spotify zapłaciłem blisko 3000 pl za miesiąc? - dziwi się kolejny internauta.

- Ja tez mam konto wyczyszczone do zera… Prawie zawału dostałam jak to zobaczyłam - podobnych komentarzy w mediach społecznościowych jest cała masa.

- Dzień dobry, wiemy o problemie i pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Środki niebawem wrócą na Twoje konto. Przepraszamy za powstałe niedogodności - odpowiadali przedstawiciele banku.

Santander Bank Polska poinformował, że o godz. 21:40 w niedzielę rozwiązano problem.

W wyniku awarii bank pobierał kwoty nawet 100 razy wyższe, niż wysokość transakcji. System przestał rozróżniać wysokość kwoty po przecinku, dlatego - jak podają klienci - na przykład zamiast 980 zł pobrane zostało z konta 9800 zł.

- O 21.40 rozwiązaliśmy problem, przywróciliśmy prawidłowe salda. Raz jeszcze przepraszamy klientów, których dotknęły niedogodności - poinformowała redakcję Bankier.pl Ewa Krawczuk z Santander Banku. - Nieprawidłowe, wyższe blokady kwot z transakcji kartami płatniczymi są właśnie zdejmowane automatycznie. Problem dotyczy poniżej 1% transakcji realizowanych przez bank w niedzielę. Bardzo przepraszamy naszych klientów za te niedogodności - przekazało biuro prasowe Santander w rozmowie z serwisem dobreprogramy.pl.

Santander Bank Polska zapewnia, że wszyscy klienci odzyskają swoje środki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Awaria w Santander Bank Polska. Z kont klientów znikały wszystkie środki. Bank pobierał sto razy więcej pieniędzy! - Gazeta Pomorska

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

E
Emeryt

Mój stary WBK takich nr nie robił! (i maluch też). Nie to co teraz. I mimo komuny życie było jakby spokojniejsze.

G
Gość

Zasrane banki,zawsze na swoją korzyść czemu to nie odwrotnie działało.

G
Gość
21 czerwca, 9:38, Diabeł rogaty:

Cyt:" Santander Bank Polska poinformował o zakończeniu awarii". "Polska język to trudna język".

A tak dokładniej to o co tobie chodzi?

G
Gość

ale kto odda za stres?

B
Bartek
21 czerwca, 9:38, Diabeł rogaty:

Cyt:" Santander Bank Polska poinformował o zakończeniu awarii". "Polska język to trudna język".

Co się dziwisz przecież to niemiecki bank

D
Diabeł rogaty

Cyt:" Santander Bank Polska poinformował o zakończeniu awarii". "Polska język to trudna język".

Wróć na i.pl Portal i.pl