Problemy mają dzisiaj klienci mBanku. Od rana donoszą oni o trudnościach między innymi z płatnościami BLIKiem. Bank poinformował w mediach społecznościowych, że "logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczą też aplikacji maklerskich mBanku. Nie zapłacicie BLIKiem, ale możecie płacić naszymi kartami". W komunikacie dodano także, że trwają prace nad przywróceniem dostępności wszystkich usług.
Wideo
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
G
Gość
A kto płaci tym gównianym BLIKIEM? Chcecie stracić wszystkie swoje pieniądze?
i
inny klient
2 marca, 14:38, klient:
szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów
Zgaduje, ze jak wlasnie sa problemy z aplikacja to moze byc tez problem z ustawieniem tam komunikatu. Nie wpadles na to nie?
k
klient
szkoda że informują o tym na portalach społecznościowych a nie np. po zalogowaniu się lub przed zalogowaniem, co to za problem wystawić aktywny komunikat "przepraszamy po zalogowaniu mogą wystąpić problemy w działaniu systemu" albo sms do klientów. Brak słów