Awaria w Banku Millennium usunięta. Klienci mieli problem z logowaniem do bankowości internetowej

Marta Zalewska
Marta Zalewska
Bank Millennium potwierdza awarię bankowości internetowej i mobilnej.
Bank Millennium potwierdza awarię bankowości internetowej i mobilnej. Andrzej Wiktor
Klienci informowali o problemach z logowaniem do bankowości internetowej Banku Millennium. Bank potwierdził awarię. Awaria została już usunięta.

AKTUALIZACJA GODZ. 13.20
Jak informuje Bank Millenium, aplikacja i millenet działają już prawidłowo.

Bank Millennium: problemy z logowaniem

Do awarii doszło w poniedziałek, 27 stycznia 2020 roku. Od rana klienci zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz mobilnej. Z powodu braku możliwości zalogowania się do swojego konta, nie mogą m.in. robić przelewów. W związku z problemami z aplikacją mobilną Banku Millennium, występują także problemy z płatnościami np. Blikiem.

Czytaj także: Dwa duże banki znów ostrzegają klientów: Tak oszuści przejmują konta i kradną pieniądze

Awaria w Banku Millennium

Awarię bankowości internetowej i mobilnej Bank Millennium potwierdził na Twitterze. - Informujemy że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem - czytamy w komunikacie.

Jak zapewniają przedstawiciele banku, trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Kiedy to nastąpi? Na razie nie wiadomo.

Jednocześnie bank przeprasza swoich klientów za utrudnienia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria w Banku Millennium usunięta. Klienci mieli problem z logowaniem do bankowości internetowej - Gazeta Pomorska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

W
Widzew fan club Szczecin

Sobota późnym wieczorem i cała noc niedzielna po 24-ej było to samo.

p
pieniadzolożek

Ze dwa tygodnie temu też był kłopot. Teraz to strach trzymać kasę w jakimkolwiek banku.

Wróć na i.pl Portal i.pl