Awaria T-Mobile: We środę nadal problemy NOWY KOMUNIKAT Oszuści ślą SMS, a T Mobile ostrzega abonentów 6.2.2019

mjZaktualizowano 
AWARIA T-MOBILE. NIE DZIAŁA INTERNET. SA PROBLEMY Z WYSYŁANIEM SMS. CO SIĘ STAŁO? W centrum obsługi klienta w Warszawie wybuchł pożar
AWARIA T-MOBILE: Wielka awaria sieci T-Mobile od czwartku, 31 stycznia, paraliżuje pracę milionów abonentów. Niestety we wtorek, 5 lutego, awaria nadal daje się we znaki. Występują spore utrudnienia z dzwonieniem i wysyłaniem SMS. Wciąż nie można doładować konta. Sieć T-Mobile przyznaje, że nie jest w stanie wszystkim abonentom przywrócić wszystkich usług. Teraz abonenci T-Mobile zaczęli dostawać podejrzane SMS-y od oszustów. Sieć ostrzega. Przypomnijmy, że powodem awarii był pożar hal magazynowych w warszawskim Annopolu, przez który ucierpiały zlokalizowane tam budynki T-Mobile Polska.

Awaria sieci T-Mobile USUNIĘTA. Co się stało?

ZOBACZCIE ZDJĘCIA Z POŻARU

AWARIA T MOBILE pojawiła się wcześnie rano w czwartek 31 01 2019 i trwa w wielu miastach Polski do teraz - 5 lutego. Awaria niektórych usług sieci T-Mobile jest efektem pożaru, jaki wybuchł w godzinach porannych w warszawskim Annopolu, gdzie zlokalizowane są także budynki sieci komórkowej. W akcji gaśniczej uczestniczyło 50 strażaków. Ewakuowano 100 osób.

Awaria T-Mobile nadal jest ogromnym problemem dla abonentów tej sieci. We wtorek wielu z nich wciąż nie może korzystać z internetu i innych usług oferowanych przez T-Mobile Polska. Problemy są z dzwonieniem, wysyłaniem SMS i MMS, a także doładowaniem kart czy korzystaniem z internetu.

T-Mobile opublikował kolejny komunikat, w którym ustosunkowuje się do problemów. Zaznacza jednak przy tym, że sieć nie działa jeszcze tak dobrze, jak przed awarią.

AWARIA T-MOBILE KOMUNIKAT

W nawiązaniu do poprzednich komunikatów uprzejmie informujemy, że pełna funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w naszej sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano. Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie wynikające z tego powodu niedogodności i jednocześnie dziękujemy za zrozumienie i wyrazy wsparcia, jakie otrzymaliśmy w ciągu ostatnich dni ze strony naszych klientów oraz partnerów biznesowych.

Pragniemy poinformować, że obsługa klienta została przywrócona. Choć w niektórych przypadkach proces trwa dłużej niż zwykle, to jednak zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem infolinii oraz stacjonarnych punktów są skutecznie obsługiwane przez naszych konsultantów. Obecnie pracujemy nad przywróceniem pełni możliwości sprzedażowych. Proces przenoszenia numerów został już przywrócony, jednak w wybranych przypadkach należy liczyć się z opóźnieniami w jego realizacji, dla klientów nie są natomiast dostępne aplikacja Mój T-Mobile oraz MiBOA. Opóźnienia w obsłudze występują także w przypadku zgłoszeń nadsyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Utrudnienia, których mogli doświadczać klienci w poprzednich dniach związane były z wystąpieniem w dniu 31 stycznia br. pożaru w pobliżu budynku T-Mobile na warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej.

Dzięki sprawnej, trwającej całą dobę pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin zrealizowany został priorytet, jakim było przywrócenie pełnej sprawności niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych, a w kolejnych godzinach również innych usług. O wszystkich postępach będziemy informować w kolejnych komunikatach.
Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość wszystkim, którzy doświadczyli utrudnień w związku z zaistniałą sytuacją.

Klienci T-Mobile są zdenerwowani, gdyż nadal nie mogą korzystać z usług.

Niestety to co jest napisane w tym oświadczeniu nie jest prawdą. Doladowania trwają 3 dni albo wiecej. Nadal brak możliwości dzwonienia i wysyłania smsow, a do żony nie da się nawet zadzwonić. Jesteśmy we Francji odcięci. Internet natomiast działa. - skarży się jeden z abonentów.

- Jest to prawda, jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że każdemu użytkownikowi wszystkie usługi zostaną przywrócone dokładnie w tym samym czasie. Prosimy o cierpliwość - robimy wszystko co w naszej mocy - odpowiadają konsultanci T-Mobile.

Skutki awarii sieci T-Mobile były odczuwalne w poniedziałek.

Nieustannie pracujemy nad przywróceniem pełnej stabilności systemów. Niestety na ten moment nie mamy możliwości podania dokładnej daty zakończenia napraw - informuje sieć T-Mobile w poniedziałek trano, 4 lutego 2019.

- Kiedy w końcu można będzie doładować konto z kart? - pytają abonenci. Pojawiają się także problemy ze ściąganiem plików - sieć zrywa. Otrzymujemy także informacje, że nie można odbierać i wysyłać wiadomości MMS.

Wieczorem wponiedziałek 4 lutego użytkownicy sieci nadal zgłaszają problemy. "Ciągle wywala z serwerów, nie ma stabilnego połączenia żeby nie przerywało" - informuje jeden z nich. "Aplikacja Mój T-Mobile nadal nie działa. Jak długo to potrwa?" - irytuje się inny.

Wciąż pracujemy nad stabilnością sieci. Prosimy o cierpliwość - informuje T-Mobile Polska o godz. 12:10.

Co prawda T-Mobile poinformowało, że awaria została usunięta, jednak w piątek rano nadal wielu abonentów nie mogło korzystać z usług. Niemożliwe było wysyłanie SMS oraz doładowanie konta. W sobotę sytuacja, jak się wydaje, całkowicie wróciła do normy. Teraz jednak pojawił się inny problem.

Klienci otrzymują podejrzane SMS-y z wezwaniami do zapłaty, jakoby mieli zaległości w opłaceniu faktury. O próbie oszustwa poinformował T-Mobile na swoim koncie na Twitterze.

Sieć T-Mobile wystosowała do abonentów komunikat z pełną informacją o skutkach awarii.

W wyniku pożaru, który miał miejsce w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Dzięki zabezpieczeniom stosowanym w naszym data center, pomimo krytycznych warunków w jakich znalazła się infrastruktura firmy, znaczną jej część przenieśliśmy do zapasowego centrum danych. Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych.

Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzed

Wideo

Materiał oryginalny: Awaria T-Mobile: We środę nadal problemy NOWY KOMUNIKAT Oszuści ślą SMS, a T Mobile ostrzega abonentów 6.2.2019 - Dziennik Zachodni

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3