AWARIA PEKAO24 [9.1.2017] Nie można się zalogować na stronę banku
„Zalogowanie do serwisów Pekao24 i Pekao24Makler jest obecnie niemożliwe. Prosimy spróbować za kilka minut” – taki komunikat pojawia się po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej Pekao. Internauci narzekają, że problemy trwają już od kilku godzin. Niektórzy z nich nie mogą wykonać przelewu już od rana, a podobno to nie pierwsza taka sytuacja w tym roku.
Informację o utrudnieniach w logowaniu do systemu transakcyjnego Pekao24 w rozmowie z portalem bankier.pl potwierdził pracownik infolinii banku. Poinformował, że problemu nie da się uniknąć także poprzez logowanie za pomocą aplikacji mobilnej.
AWARIA PEKAO24 [9.1.2017] Nie można się zalogować na stronę banku
W odpowiedzi na niezadowolone głosy użytkowników banku, na facebookowym profilu pojawiło się takie oto oświadczenie:
"Szanowni Państwo, na chwilę obecną z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, serwisów Xelion oraz usług maklerskich. Serdeczna prośba o ponowne zalogowanie się do serwisu w ciągu kilku minut. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisów. Przepraszamy za niedogodności".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?