Awaria dekoderów Horizon UPC: Niektórzy abonenci w ogóle nie mogą oglądać telewizji

BS
Awaria dekoderów Horizon UPC
Awaria dekoderów Horizon UPC arc.
Awaria dekoderów Horizon UPC: Nowe dekodery Horizon to najnowszy hit proponowany przez sieć UPC Polska. Niestety Horizon przez ostatnie dni odmawia użytkownikom posłuszeństwa. Miało być super, hiper i horizon, a jest mega awaria.

Awaria dekoderów Horizon UPC: Już od trzech dni klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważny problem z korzystaniem usług telewizyjnych. Urządzenie często się restartuje i wprowadza w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług.

Klienci są już zniecierpliwieni i na profilu facebookowym UPC Polska pytają wprost: Za co płacimy taką kasę i kiedy w końcu UPC usunie awarię?

"Takie przepraszanie w nieskończoność brzmi co najmniej nieprofesjonalnie. Najpierw wciska się klientowi jakie to cudo ten nowy dekoder, za chwile wciska się parę ankiet do wypełnienia jak działa dobrze i jakie to cudo i co jeszcze by się chciało zmienić, no i czy poleciłbym UPC innym - otóż uważam od samego początku, że ten dekoder (HORIZON) to jakieś wielkie nieporozumienie, a to co wyprawia się w ostatnich dniach to dno" - pisze pan Andrzej.

"Dzwoniłem do UPC po 10-tej, powiedzieli mi że do 12-tej powinni się uporać z awarią. Włączyłem chwilę temu tv i dalej nic. Szanowne upc - powiedzcie ile naprawdę potrwa usuwanie tej awarii? Bo jeśli kolejny dzień, to ja poproszę o obniżenie mi rachunku" - komentuje pan Marcin.

"Cały czas prosicie o cierpliwość...trzeba może w reklamie horizon zaznaczyć że to dla cierpliwych osób obsługa tego urządzenia...myślałam że ten dekoder podnosi jakość usług a nie obniża....samo menu jak jest ułożone...dostać sie do ulubionego filmu to dopiero przeprawa...żeby działało nagrywanie ileś restartów, żeby wypożyczyć film restart..i tak od samego początku...może lepiej dać ludziom wybór i możliwość wycofania się z usługi....??? co mi da rozmowa priv...nie raz dzwoniliśmy na biuro obsługi i za każdym razem jest tekst ze pracujecie nad tym....może wycofajcie to coś z oferty....chyba za wcześnie prowadziliście coś do usługi....Może zmienić nazwę na RESTART HORIZON" - pisze pani Katarzyna.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Awaria dekoderów Horizon UPC: Niektórzy abonenci w ogóle nie mogą oglądać telewizji - Dziennik Zachodni

Komentarze 34

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

s
stan
Horizon to wielki niewypal, jedyna zaleta to mozliwosc nagrywania kilku pozycji, reszta to badziewie w porownaniu z poprzednikiem.
M
Mahony
Mamy 2019 a oni dalej mają problemy z horizonem w ciągu tygodnia już 3 razy nie miałem internetu...i za co my im płacimy!?
z
zbyszek
To już 3 dekoder , na eco wariuje , ciągłe restarty dopiero jedna pani z upc wymysliła że dekoder musi być włączony na tryb uruchamiania szybki .panowie technicy nie wiedzieli co się dzieje i tylko wymieniali dekodery . no i jakoś działa ale za prąd trzeba płacić.
K
Krzysztof
Ja to już mam ewenement na skalę światową posiadam telewizor sharp 46 cali po kilku włączeniach dekoder horizon zawiesza mi telewizor i trzeba wgrywać soft producenta.
Upc twierdziło iż jest to wina tv był serwisant nie stwierdził usterki, z uwagi iż jestem elektronikiem sprowadziłem nawet całą płytę główną do tv i nadal to samo.
Upc nie uznaje reklamacji a my nie możemy oglądać telewizji kpina kpina kpina.
m
maria
Horizon to kpina z użytkowników , UPC wcisnęła mi ten bubel z rekomendacją jaki to wspaniały wynalazek 21 wieku prawie jak odkrycie nowej planety ,tymczasem od 4 lat męczę się z tym dziadostwem , po wielu moich interwencjach dekoder wreszcie został wymieniony na nowszy w tym z kolei nie działa nagrywarka. Kontakt z pracownikiem UPC jest utrudniony, linia telefoniczna ciągle zajęta za każdym razem trzeba stracić co najmniej 0,5 godz i może ktoś się łaskawie odezwie. Czytam komentarze i takich jak mój jest mnóstwo UPC ma to gdzieś , chyba tylko pozew zbiorowy załatwiłby problem bo to nic innego jak zwykłe nie wywiązywanie się jednostronne z umowy kupna- sprzedaży a to już łamanie prawa.
G
Gosia
ten dekoder Horizon to jakaś porażka!!! wymienili mi już 3 raz na inny i za każdym razem działa jeszcze gorzej. Co drugi dzień nie ma tv jest jakiś błąd 1001. Jak ich zmusić żeby się wzięli porządnie za ten problem?!
R
Ryszard
Od 25 korzystałem z usług UPC, najpierw, gdy mieszkałem w Warszawie a teraz w Ząbkach. Byłem zadowolony z usług do momentu, gdy zauważyłem, że co jakiś czas znikają programy, które lubiłem oglądać, w 2016r. były to: 13 ulica, Uniwersal Channel i Sci-Fi Uniwersal a w roku 2017 znikają kolejne kanały CBS Action, CBS Europa i CBS Reality. Nie wiadomo jeszcze, jakie kanały znikną w przyszłości. Jestem niezadowolony zwłaszcza z usunięcia programów Action i Europa tak, więc jak tylko skończy mi się umowa z UPC to zrezygnuję z Państwa usług. A w przypadku, gdy przekażecie Państwo moje dane osobowe to może wcześniej rozwiążę z wami umowę. Oferty innych operatorów stają się bardziej atrakcyjne – telewizje cyfrowe więcej oferują jak UPC. Telefon mam komórkowy i Internet 50 Mb/s i to mi wystarcza na prywatne potrzeby. A Cyfrowy Polsat więcej oferuje niż UPC i dużo lepsze kanały, w też te, które UPC zlikwidowało. Jak umowa z Państwem się skończy to zrezygnuję chyba, że oferta będzie bardziej atrakcyjna niż obecnie, jak będą kanały, które mnie zadowolą, bo jak na razie to nic z tego? Gdybym nie płacił kary to już bym zrezygnował, bo ani Internet ani telefon, które mam w pakiecie nie są i nie były dla mnie aż tak ważne a kolejne umowy zawierałem tylko ze względu na kanały telewizyjne, które mnie ciekawiły a które były w Państwa ofercie. Czas zleci szybko i wówczas się pożegnamy, likwidacją kolejnych kanałów na pewno zatrzymacie abonentów. Nie piszę już o telewizji analogowej, że zlikwidowali już 18 kanałów A kanał TV Trwam istnieje a mało, kto go ogląda i jest analogowo i cyfrowo, bo jest opłacany chyba przez Tadeusza Rydzyka i jeszcze inne kanał, co nikt nie chce oglądać to UPC nie usunie. Moja umowa jak się skończy, z UPC to zrezygnuję jak nie szanują klienta i likwidują programy filmowe to im podziękuję za taką usługę. Na razie żegnam jak się nie zmienią do przyszłego roku to odejdę, bo z dnia nadzień się psują.
K
Klient
Nie wiem czemu tu są takie komentarze...
Jestem abonentem UPC od dłuższego czasu i nie miałem większych problemów z dekoderami i routerami. Jeśli coś się działo ( raz na x miesięcy) to reset pomógł we wszystkim.
Tym razem nie obyło się od wizyty technika bo Horizon był uszkodzony (wyjmowanie kabelków z obu stron, wyłączanie i włączanie + reset -> nie pomogły ). Technik bez spóźnienia przyjechał, zrobił co miał zrobić w kilka minut i poszedł (więc obsługa też nie jest zła).
Pozdro dla UPC :) jestem zadowolony :)
A
Abonent
Ten dekoder to syf
m
michol
Z Horizona korzystam od ok. 2-3 miesięcy. Dekoder się zawiesza, funkcje działają błędnie, z opóźnieniem. Pomaga tylko odłączenie zasilania. Połączenia internetowe są zrywane. Przy wcześniejszym Mediaboxie wszystko działało super. Teraz wielkie rozczarowanie za ok. 120 zł/m-c. Porażka. Odradzam Horizona.
M
Marek
Dekodery miały być super a faktycznie to jest totalny złom,internet się wiesza i zamula,dekoder też wiesza,występują piksele nieruchome obrazy pomaga na chwilę reset i to wszystko. Jestem po jednej wymianie i nic to nie pomogło,obsługa odkąd obsługują firmy zewnętrzne to totalna porażka w tych firmach pracują dzieci dosłownie którzy o niczym nie mają pojęcia. Jak polecałem UPC tak teraz już nie polecam. Zbliża się koniec tej firmy a załatwili się swoimi super hiper dekoderami.
e
endrju
Jakość instalacji sprzętu i wykonywania prac totalnie się pogorszyła. Mam porównanie, jestem od początku w UPC i naprawdę się pogorszyło od momentu gdy instalacje i naprawy wykonują inne firmy. Totalna porażka...........
e
endrju
Jakość instalacji sprzętu i wykonywania prac totalnie się pogorszyła. Mam porównanie, jestem od początku w UPC i naprawdę się pogorszyło od momentu gdy instalacje i naprawy wykonują inne firmy. Totalna porażka...........
j
j.pietrykowska
od soboty mam horizon i ciągle coś nie gra? Jak kłopoty z wizją to następnie z fonią
M
Merkezp
Mam Horizon od kilku miesięcy. Jestem już po jednej wymianie sprzętu przez technika. Ostatnio cały czas błąd 1001. Ani Internetu ani telewizji. Abonament 120/msc a taka lipa.
Wróć na i.pl Portal i.pl