Aplikacja Apple Music jest już dostępna w telewizorach, ale tylko jednej firmy

Kazimierz Sikorski
Kazimierz Sikorski
materiały prasowe
Użytkownicy w ponad 100 krajach na świecie mogą już skorzystać z aplikacji Apple Music bezpośrednio na telewizorach, ale tylko firmy Samsung.

Samsung, jako pierwsza firma na świecie, wprowadza aplikację Apple Music do swoich telewizorów. Użytkownicy w ponad 100 krajach mogą korzystać z Apple Music bezpośrednio na telewizorach Samsung Smart TV*, a od 2019 roku korzystają też z Apple TV i wsparcia dla AirPlay 2*.

Samsung Smart TV to pierwsze telewizory z aplikacją Apple Music.

Aplikacja jest dostępna w telewizorach Samsung Smart TV QLED i UHD wyprodukowanych w 2018-2020. Apple Music daje dostęp do ponad 60 milionów piosenek bez reklam, tysięcy wyselekcjonowanych playlist, teledysków czy transmisji radiowych na żywo.

Subskrybenci Apple Music będą mogli skorzystać z codziennych rekomendacji i słuchać programu radiowego Beats 1, emitującego na żywo utwory artystów, takich jak Frank Ocean, Nicki Minaj, DJ Khaled i Elton John.

Naszym celem zawsze było dostarczanie użytkownikom najlepszej rozrywki. Teraz jest to dla nas szczególnie ważne, bo spędzając coraz więcej czasu w domu wszyscy potrzebujemy nowości – mówi Salek Brodsky, Vice President of Strategic Partnerships and Business Development w Samsung Electronics.

Użytkownicy Samsung Smart TV mogą pobrać Apple Music ze sklepu z aplikacjami, zalogować się do swojego konta używając Apple ID albo uruchomić proces subskrypcji bezpośrednio z telewizora.

Dzięki iPodowi i iTunes Apple zrewolucjonizował muzyczne doznania, oferując tysiące piosenek, w urządzeniu mieszczącym się w kieszeni. Apple Music przekracza kolejne granice oferując Beats 1, czyli programy radiowe na żywo, ponad 60 milionów utworów, tysiące playlist i codzienne zestawienia przygotowane przez najlepszych ekspertów muzycznych. Od 2015 roku Apple Music zyskało dziesiątki milionów subskrybentów w 167 krajach. Dzięki streamingowi do iPhone'a, iPada, Apple Watch, Apple TV, Mac, HomePod i CarPlay, Apple Music stało się najbardziej wszechstronnym przeżyciem muzycznym na świecie.

Polacy masowo ruszyli do lombardów

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie