Neon Moon, brytyjska marka sprzedająca bieliznę, postanowiła zaniechać tradycyjnej rozmiarówki z jaką na co dzień spotykamy się w sklepach. Dla przykładu, zamiast metki z rozmiarem 34/36 zakupić możemy rozmiar śliczny, 38/40 będzie rozmiarem wspaniałym, a 46/48 oszałamiającym. Ponadto firma w swojej kampanii reklamowej zrezygnowała z udziału Photoshopa stawiając na piękno i naturalność kobiet. Na zdjęciach nie zobaczymy także typowych modelek. Część z pań zaprezentowała kuszące krągłości, cześć delikatność i urok filigranowej figury. Kampania marki, pokazuje różne wymiary kobiecości, dosłownie i w przenośni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?