1/15
Przez pandemię koronawirusa coraz więcej osób korzysta z...
fot. Kinga Cichewicz/ Unsplash.com

Przez pandemię koronawirusa coraz więcej osób korzysta z profesjonalnych narzędzi do komunikacji, zarządzania projektami i delegowania zadań. Wśród nich prym wiodą takie aplikacje, jak Slack, Basecamp czy Trello. Niektóre narzędzia są bezpłatne, inne można testować za darmo ze względu na pandemię koronawirusa.

Zobacz, jakich aplikacji używać do komunikacji oraz pracy zdalnej.

2/15
Cena: Opłaty za dostęp do sieci wahają się od 5 do 12,5 dol....
fot. Pixabay.com

10. Yammer

Cena: Opłaty za dostęp do sieci wahają się od 5 do 12,5 dol. miesięcznie za użytkownika.

Yammer to prywatna sieć społecznościowa dla firm i organizacji, która służy do komunikacji wewnętrznej. Narzędzie Microsoftu stanowi przykład sieci społecznościowej typu enterprise. Jego użytkownicy uczestniczą w wydarzeniach online, komunikują się między sobą, zyskują dostęp do know-how, zarządzają skrzynką odbiorczą, nadają priorytety wiadomościom i ogłoszeniom, wyszukują ekspertów, konwersacje i pliki, a także uczestniczą i dołączają do grup.

3/15
Cena: program można wypróbować bezpłatnie, a opłaty za jego...
fot. Mario Gogh/ Unsplash.com

9. Jira

Cena: program można wypróbować bezpłatnie, a opłaty za jego użytkowania wahają się od 7 do 14 dol. za użytkownika, w zależności od wielkości firmy.

Oprogramowanie pozwala zarządzać projektami i śledzić powstające w nich błędy. Służy do zarządzania zespołami i procesami. Użytkownicy mają do swojej dyspozycji Jira Core - intuicyjną w obsłudze platformę do zarządzania pracą zespołu, weryfikowaniem pracy jego członków i kontroli workflow (tzw. strumienia pracy) oraz Jira Software – tablice SCRUM i Kanban do raportowania Agile i tworzenia harmonogramów prac. Jira umożliwia tworzenie projektów, przypisywanie do nich zadań i podzadań oraz ich etykietowanie.

Program można zintegrować z aplikacją TeamViewer, która umożliwia zdalne kontrolowanie komputera przez internet. Z jego poziomu można sprawdzić, czy pracownicy są online, omówić z nimi bieżące problemy na czacie lub przez połączenie wideo oraz udostępnić ekran.

4/15
Cena: Z wersji podstawowej można korzystać bezpłatnie. Za...
fot. Rawpixel.com/ Unsplash.com

8. Asana

Cena: Z wersji podstawowej można korzystać bezpłatnie. Za pakiety rozszerzone płaci się do 10,99 euro do 24,99 euro za użytkownika, przy czym opłaty za wersję Enterprise negocjuje się indywidualnie.

To kolejny program do zarządzania pracą zespołu, projektami i zadaniami online. Pozwala ustalać priorytety i deadline’y oraz przypisywać zadania do konkretnych pracowników. Użytkownicy Asany mogą śledzić na bieżąco projekty, sprawdzać, w jakim stadium realizacji się znajdują oraz tworzyć ich wizualne plany, aby sprawdzić, jak poszczególne zadania mapują się w czasie.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Ważne spotkanie. Czego spodziewać się po konsultacjach rządów Polski i Ukrainy?

Ważne spotkanie. Czego spodziewać się po konsultacjach rządów Polski i Ukrainy?

Piłkarze PKO Ekstraklasy z szansami na grę na Euro 2024

Piłkarze PKO Ekstraklasy z szansami na grę na Euro 2024

"Polska husaria" wylądowała w Warszawie. Czas zacząć "misję Euro"

"Polska husaria" wylądowała w Warszawie. Czas zacząć "misję Euro"

Zobacz również

Ważne spotkanie. Czego spodziewać się po konsultacjach rządów Polski i Ukrainy?

Ważne spotkanie. Czego spodziewać się po konsultacjach rządów Polski i Ukrainy?

Kibice w Cardiff pokazali, jak dopingować reprezentację. Teraz czas na PGE Narodowy

Kibice w Cardiff pokazali, jak dopingować reprezentację. Teraz czas na PGE Narodowy